تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد پیشنهاد سیتی برای جذب ستاره یووه

ورزش سه: باشگاه یوونتوس، پیشنهاد منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن میرالم پیانیچ را رد کرده است.

 پیانیچ با 32 میلیون یورو از رم جدا شد و به یوونتوس پیوست و 44 بازی در فصل گذشته برای تیمش انجام داد و 7 گل نیز به ثمر رساند. حال نشریه توتو اسپورت مدعی شد که منچسترسیتی، پیشنهادی برای به خدمت گرفتن ستاره جوان بوسنیایی ارائه کرده که این پیشنهاد توسط یووه رد شده است.

رد پیشنهاد سیتی برای جذب ستاره یووه

مبلغ این پیشنهاد حدود 50 میلیون یورو بوده و یوونتوس بر این باور است که این رقم برای چنین انتقالی مناسب نیست و تنها در صورتی به فروش پیانیچ فکر می‌کند که پیشنهاد بالاتری دریافت کند. آنها می‌دانند که سیتی قدرت مالی بالایی دارد و می‌تواند پیشنهادات بالاتری ارائه کند. بارسلونا نیز از دیگر تیم‌های خواهان ستاره بوسنیایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد پیشنهاد سیتی برای جذب ستاره یووه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..