تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت مالیات از خریداران فله ای سکه سرپوشی بر بی انضباطی وزارت اقتصاد نشود

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد از شناسایی خریداران عمده سکه خبر داده است و قصد دریافت مالیات از این افراد دارند، اظهار داشت: اینکه بخواهند از خریداران فله ای سکه مالیات بگیرند اتفاق عجیبی نیست، باید از این افراد مالیات گرفت؛ اما نگران هستیم که بحث گرفتن مالیات سرپوشی باشد بر خیانتی که صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: نباید بر خیانتی که در فروش فله ای سکه صورت گرفته است، سرپوشی گذاشته شود.

بر سهل انگاری وزارت اقتصاد سرپوش گذاشته نشود

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه باید از خریداران سکه مالیات دریافت شود، گفت: نباید دریافت مالیات از این افراد باعث منحرف شدن از برخورد با این افراد و سهل انگاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی شود.

وی با بیان اینکه دریافت مالیات در شرایطی که سقف و کفی برای فروش سکه در نظر نگرفته اند مسئله ساز می شود، اظهار داشت: کسی که 2 تن سکه خریداری کرده نظام اقتصادی کشور را متخل کرده است، گرفتن مالیات مسئولیت وزارت اقتصاد و امور دارایی است و این اقدام سهل انگاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی را توجیه نمی کند.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی با بی توجهی، بی برنامگی و عدم انضباط مالی موجبات فروش فله ای سکه را فراهم کردند و به اقتصاد کشور، روان مردم و سلامت اجتماعی لطمه وارد کردند و موج های منفی به جامعه وارد شد.

دریافت مالیات از جرم آنها نمی کاهد

 این نماینده مجلس گفت: اگر مالیات از خریداران فله ای سکه گرفته نمی شد مسئله بود، وزارت اقتصاد به یکی از ده ها تعهد خود عمل می کند؛ اما دریافت مالیات از جرم آنها نمی کاهد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین در مجلس، بیان داشت: قطعا باید قوه قضاییه با این افراد برخورد کند، سکه سیمان، شن و ماسه نیست که با کامیون و تریلی آن را خرید و فروش کرد.

خریداران سکه قصد اخلال در نظام اقتصادی کشور را داشتند

وی گفت: از فردی که تحصیلات راهنمایی و ابتدایی سوال  کنید هم می داند کسی که فله ای پشتوانه ارزی کشور  را خریداری می کند ورود می کند قطعا قصد اختلال اقتصادی دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، تاکید کرد: خوش بینانه ترین حالت این است که این افراد می خواستند از محل بیت المال جیب خود را پر کنند؛ اما  مسئله این است که چطور وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هیچ نظمی نداشتندکه هرکسی هرکاری خواسته انجام داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت مالیات از خریداران فله ای سکه سرپوشی بر بی انضباطی وزارت اقتصاد نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..