تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد اهتمام مستمر می‌طلبد

گروه اجتماعی- فرماندار یزد با تاكيد بر جايگاه و نقش ارزشمند سازمان‌های مردم نهاد در توسعه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گفت: نظارت برسازمان‌های مردم نهاد اهتمام مستمر می‌طلبد.

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفي سالاري، فرماندار يزد عصر امروز در جلسه هيأت نظارت بر سازمانهاي مردم نهاد شهرستان یزد ضمن تاكيد بر جايگاه و نقش ارزشمند سازمان هاي مردم نهاد در توسعه اجتماعي و فرهنگي شهرستان اظهار کرد: اعضاي هيئت نظارت لازم است همچون گذشته بر عملكرد سازمان هاي مردم نهاد نظارت جدي داشته باشند و راهنمايي هاي لازم در جهت بهبود عملكرد سازمانها در دستور كار قرار گيرد.
وی خواستار شد: جلسات سالانه مشترك بين هيأت نظارت و اعضاي سازمانهاي مردم نهاد برگزار شود تا ضمن تعامل و شناخت و بهره مندي از تجارب يكديگر، بر فعاليت ها و اهداف همسو و تكامل بخش فرهنگي سازمانهاي مردمي سطح شهرستان نيز اشراف يابند.
یادآور می شود هيئت نظارت در پایان ضمن بررسي فعاليتها و اهداف 4 سازمان مردم نهاد متقاضي پروانه فعاليت در شهرستان يزد، با صدور مجوز 2 سازمان موافقت نمود و مجوز دو سازمان ديگر نيز تمديد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد اهتمام مستمر می‌طلبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..