تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: من به ترامپ گفتم از برجام بیرون بیاید

نخست‌وزیر رژیم صهیونستی می‌گوید او عامل متقاعد شدن رئیس‌جمهور آمریکا به خروج از برجام بوده و حتی زمانی که همه دنیا طرفدار برجام بوده‌اند، از تلاش برای از بین بردن این توافق دست برنداشته است.

به گزارش  فارس، یک پایگاه خبری صهیونیستی تصویری از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم منتشر کرده که وی را در حال سخن گفتن در خصوص برجام در نشست با اعضای حزب متبوعش نشان می‌دهد.

نتانیاهو در سخنانش مدعی شده که وی عامل اصلی متقاعد شدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به خروج از برجام بوده است.

آمریکا که از اعضاء ۱+۵ بود، روز ۱۸ اردیبهشت با صدور یک فرمان اجرایی از سوی رئیس‌جمهور این کشور، از برجام خارج شد و روند بازگشت تحریم‌های هسته‌ای ایران را کلید زد. این البته یکی از قول‌های اصلی ترامپ به رأی‌دهندگان آمریکایی در طول کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ بود.

آنطور که فایل ویدئویی منتشر شده از سوی پایگاه خبری «کن نیوز» نشان می‌دهد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست خصوصی اعضای حزب لیکود همچنین گفته: «من (در مسیر از بین بردن برجام) تسلیم نشدم؛ حتی آن زمانی که همه دنیا طرفدار این توافق بود.»

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در آخرین دور‌های مذاکرات منتهی به انعقاد برجام، دیروز از شکایت ایران به دیوان دادگستری بین‌المللی در خصوص نقض معاهده مودّت بین ایران و آمریکا در نتیجه بازگشت تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران، خبر داد.

البته با توجه به ساز و کار حقوقی حاکم بر دیوان دادگستری بین‌المللی، فرجام شکایت برجامی از آمریکا، برای ایرانیان خیلی امیدوارکننده نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: من به ترامپ گفتم از برجام بیرون بیاید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..