تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدر العبادی: مطالبات مشروع تظاهرکنندگان را تأیید می‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در نشست خبری هفتگی خود با اشاره به اعتراضات مردمی اخیر در شهر‌های مختلف عراق گفت: بر اهمیت حمایت از تظاهرکنندگان و حفظ امنیت در سراسر کشور تأکید می‌کنیم. امنیت عراق با فداکاری‌های بسیار به دست آمده است و امکان ندارد در حفظ آن کوتاه بیاییم.  

او افزود: ما با تظاهراتی که حقوق مشروع مردمی را مطالبه کند، موافق هستیم به شرط اینکه به اقدامات خشونت آمیز تبدیل نشود. مطالبات تظاهرکنندگان را به دقت مورد توجه و بررسی قرار می‌دهیم و دستور پاسخگویی به آن بخش از مطالبات مردمی را که در حال حاضر امکان پاسخگویی به آن‌ها وجود دارد، صادر کرده ایم.

او افزود: از نیرو‌های امنیتی خواسته ایم از جان تظاهرکنندگان محافظت و از وارد شدن خسارت به اموال عمومی و خصوصی جلوگیری کنند. همچنین از تظاهرکنندگان می‌خواهیم برای آشکار شدن چهره فتنه گران و کسانی که به امنیت عمومی ضربه می‌زنند با دولت همکاری کنند، چرا که ما شدیدا نیازمند همکاری با شهروندان برای مقابله با مفسدان هستیم. کسانی که به نهاد‌های دولتی خسارت وارد می‌کنند، اندک هستند و هدف آنان ضربه زدن به عراق است. هیئت دولت افزایش سهم آشامیدنی استان بصره را در دستور کار قرار داده و تدابیری در این خصوص اتخاذ کرده است.  

العبادی در ادامه با اشاره به روند بازشمای دستی آرای انتخابات پارلمانی عراق تصریح کرد: تلاش‌های مستمر و پیگیری برای تکمیل روند بازشماری آرای انتخابات پارلمانی در جریان است و به زودی نتایج نهایی اعلام خواهد شد. از رهبران و سران سیاسی می‌خواهم مسئولیت خود را در قبال حفظ امنیت و ثبات کشور به عهده بگیرند.

انتهای پیام/

نشست خبری هفتگی نخست وزیر عراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدر العبادی: مطالبات مشروع تظاهرکنندگان را تأیید می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..