تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه‌های آموزش مهارتی در جوار صنایع دریایی صدرای بوشهر افتتاح می‌شود

کارگاه‌های آموزش مهارتی در جوار صنایع دریایی صدرای بوشهر افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالمجید دراهکی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم هفته ملی مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: ۳۱ تیر تا ۶ مرداد ماه به عنوان هفته ملی مهارت و ۶ مرداد به عنوان روزملی کارآفرینی وترویج آموزش‌های فنی وحرفه‌ای نام گذاری شده، که توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی مهارت و تدوین برنامه ویژه این هفته اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت این هفته در استان بوشهر تدوین شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها افتتاح کارگاه هوشمند آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک بوشهر و افتتاح کارگاه جوار صنایع شرکت صنایع دریایی صدرا است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهرافتتاح کارگاه جوار صنایع منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را از دیگر برنامه‌های هفته ملی مهارت دانست و تصریح کرد: افتتاح کارگاه آموزشی برق صنعتی و کامپیوتر در روستای زیارت شهرستان دشتی و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌ها است.

دراهکی با تاکید بر توانمند سازی متقاضیان اشتغال براساس ظرفیت صنایع دریایی افزود: در راستای توانمندسازی متقاضیان اشتغال بر اساس ظرفیت‌های صنعتی در جوار صنایع دریایی صدرای بوشهر افتتاح می‌شود.

وی، هفته ملی مهارت، را بهترین زمان برای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد:هفته ملی مهارت، بهترین زمان برای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: هفته ملی مهارت فرصت مناسبی است که در آن اطلاع‌رسانی مطلوبی از عملکرد سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و توانمندی‌های این سازمان صورت پذیرد.

دراهکی با تاکید بر لزوم همکاری برای گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر هفته مهارت در استان بیان کرد: مشارکت آموزشگا‌ه‌های آزاد در اقدامات بزرگداشت روز ششم مرداد ضروری است چراکه بخش اعظمی ازمخاطبان آموزش‌های مهارتی فنی وحرفه‌ای دراین بخش هستند.

انتهای پیام/م

افتتاح کارگاه آموزش مهارتی در جوار صنایع دریایی بوشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه‌های آموزش مهارتی در جوار صنایع دریایی صدرای بوشهر افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..