تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان‌هایی سنتی و ارزان برای رفع کتف درد

برای درمان کتف درد خود چه کنیم؟منصور خرمی زاده متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راه درمان کتف درد به روش طب سنتی اظهار کرد: برای درمان کتف درد در طب سنتی روش‌های مختلفی وجود دارد، از جمله این روش ها ماساژی تحت عنوان ماساژ غمز و دلک است که روی که درد احساس می‌شود انجام خواهد شد همچنین این روش برای درمان گرفتگی عضلات، درد، و رفع خستگی بسیار کاربرد دارد.

این متخصص طب سنتی بیان کرد: روش دیگر در درمان کتف درد استفاده از روغن‌های گیاهی است؛ روغن‌هایی چون بابونه، سیاه دانه و بادام تلخ در درمان کتف درد بسیار موثر است، روغن‌های گیاهی علاوه بر اینکه در درمان موثر هستند به زیبایی پوست و جبران کمبود ویتامین بدن  هم کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: شانه‌های منجمد در کمین دیابتی‌ها/ هر آنچه باید در مورد شانه درد بدانید

چه عواملی باعث ایجاد درد در ناحیه کتف می‌شود؟

خرمی زاده ادامه داد: گاهی دردها در ناحیه کتف ناشی از خشکی عضلات است، تغییرات گرما و سرما باعث مشکل دار شدن مفصل می‌شود و درد به این دلیل است که تغییرات از بیرون به داخل وارد شده و و تغییراتی را در بدن ایجاد می‌کند؛ گاهی ممکن است نیش حشرات باعث  درد در بدن افراد شود، همچنین در برخی افراد ضربه باعث درد می‌شود و برای درمان آن‌ها باید در گام اول علت بیماری مشخص شود.

وی گفت: حجامت یکی از روش‌های درمانی است که افراد برای درمان کتف خود می‌توانند استفاده کنند؛ اما بهترین راه برای درمان کتف درد استفاده از ماساژ غبز و دلک است، برای این کار می‌توانید به مراکزی که این کار را انجام می‌دهند مراجعه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان‌هایی سنتی و ارزان برای رفع کتف درد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..