تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال ایران از بیانیه شخصیت‌های سیاسی کشورهای اسلامی درباره یمن

استقبال ایران از بیانیه شخصیت‌های سیاسی کشورهای اسلامی درباره یمن

بین الملل > دیپلماسی - بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از بیانیه شماری از شخصیت های سیاسی قابل احترام کشورهای اسلامی برای توقف سه ماهه جنگ در یمن حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قاسمی در این خصوص اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز و ابتدای این جنگ ویرانگر خواستار توقف هر چه سریع تر مخاصمه شد و يک راه حل چهار ماده ای توسط دكتر محمد جواد ظريف وزير امور خارجه ارائه کرد.

وی تاکید کرد ايران از هر طرح و پیشنهادی که بتواند از طريق گفتگو و يک راه حل سياسی به پايان اين جنگ كمك نمايد همچون هميشه حمايت خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ارج نهادن به احساس مسئولیت این شخصیت های سیاسی آمادگی کشورمان را برای هر گونه کمک جهت اجرائی نمودن این پیشنهاد اعلام و از جامعه بین المللی بویژه همه دولت های اسلامی خواست تلاش هایشان را جهت توقف این جنگ خانمان سوز افزایش دهند.

قاسمی در پایان خاطرنشان ساخت: همانگونه كه در طرح پيشنهادی وزير امور خارجه كشورمان عنوان شده ترک مخاصمه و آتش بس فوری، ارسال کمک های انساندوستانه، آغاز گفتگوهای سیاسی بین همه طرف های یمنی و تشكيل دولت فراگير ملی، مؤلفه های اصلی دستيابی به صلح پايدار در يمن است.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال ایران از بیانیه شخصیت‌های سیاسی کشورهای اسلامی درباره یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..