تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب رئال بدون رونالدو؛ بازگشت روزهای سیاه؟

وبسایت نود: به نقل از دیلی میل، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو به یوونتوس، دوران ۹ ساله حضور این بازیکن در پایتخت اسپانیا به پایان رسید و حال طرفداران رئال مادرید باید خود را با دوران پسا-رونالدو وفق دهند.

آن ها احتمالا همچنان به یاد دارند که چند هفته قبل از آمدن رونالدو به رئال، فصل ۰۹-۲۰۰۸ با چه وضعیت رقت باری برایشان به پایان رسید.

رئال در آخرین بازی فصل مورد اشاره در ۳۱ می ۲۰۰۹ باید به پامپلونا سفر می‌کرد تا در مقابل اوساسونا قرار گیرد. بارسلونا که مدتها قبل قهرمانی خود در لالیگا و کوپا دل‌ری را مسجل کرده بود، ۴ روز قبل از این مسابقه هم سه گانه خود را با قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد تکمیل کرد تا طرفداران رئال بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرند.

آخرین ترکیب رئال بدون رونالدو؛ بازگشت روزهای سیاه؟

آن ها در آخرین بازی باید مقابل تیمی می‌ایستادند که در خطر جدی سقوط قرار داشت و حتما باید با دست پر زمین را ترک می‌کرد تا شانس هایش را برای بقا حفظ کند.

خوانده راموس، سرمربی رئال که در میانه های فصل جانشین برند شوستر شده بود، با چینش عجیب و غریبش به نظر قصد داشت به اوساسونا کمک کند تا فصل فاجعه بار رئال با یک باخت دیگر تکمیل شود‌.

رئالِ راموس با سیستم ۲-۴-۴ پا به میدان گذاشت. کاسیاس درون دروازه، سالگادو در دفاع راست، متزلدر در مرکز خط دفاعی، فن در فارت و دیارا در مرکز خط میانی، روبن به عنوان هافبک راست و رائول و هیگواین به عنوان دو مهاجم در ترکیب حضور داشتند.

نکته عجیب چینش راموس در سمت چپ زمین بود. او مارسلو را به پست هافبک چپ منتقل کرد و در دفاع چپ از میگل تورس ۲۳ ساله بهره برد؛ بازیکن پرورش یافته کاستیا که برای آخرین بار طعم بازی برای رئال را چشید. تورس در پایان آن فصل به ختافه رفت و بعد از حضوری کوتاه مدت در المپیاکوس، ۴ سالی است به اسپانیا بازگشته و برای مالاگا بازی می‌کند.

اما عجیب ترین اسم در ترکیب ثابت رئال در آن مسابقه، زوج متزلدر در خط دفاعی بود. گری کاگل‌ماکر مدافع ۲۱ ساله اروگوئه ای که از آکادمی به تیم اصلی فراخوانده شده بود، برای اولین و آخرین بار در مقابل اوساسونا پیراهن تیم بزرگسالان را به تن کرد.

آخرین ترکیب رئال بدون رونالدو؛ بازگشت روزهای سیاه؟

کاگل‌ماکر تمامی فصل ۱۰-۲۰۰۹ را در تیم رئال مادرید ب سپری کرد و بعد از آن راهی ژرمینال بیرشوت بلژیک شد. بعد از سپری کردن مقاطعی کوتاه در موناکو، والنسین و مونیخ ۱۸۶۰ او در سال ۲۰۱۷ به بلژیک بازگشت تا به کورتیک بپیوندد.

رئال با گل گونزالو هیگواین، هم تیمی کنونی رونالدو در مادرید از حریف پیش افتاد اما برتری رئال تنها ۱۵ دقیقه دوام داشت. یاروسلاو پلاشیل گل مساوی را به ثمر رساند. با اخراج میشل سالگادو وضعیت برای مادرید دشوارتر شد و خوانفران، بازیکن کنونی اتلتیکو مادرید با شلیک دیدنی خود کاسیاس را برای بار دوم مغلوب کرد تا اوساسونا از حریف نامدارش پیش بیفتد.

در اواخر این مسابقه کلاس یان هونتلار و راموس هم از زمین اخراج شدند تا مصائب راموس بیشتر شود‌. بازی با همان نتیجه ۲-۱ به پایان رسید تا اوساسونا در لیگ ماندگار شود و با هجوم هواداران به داخل چمن ال‌سادار بعد از پایان بازی، صحنه های خاطره انگیزی رقم خورد.

نکته جالب ترکیب آن روز اوساسونا، حضور ثابت جواد نکونام و مسعود شجاعی در ترکیب بود. هدایت آن تیم را نیز خوزه آنتونیو کاماچو، بازیکن و سرمربی سابق رئال به عهده داشت.

در آن تیم اوساسونا نفراتی نظیر ناچو مونرئال و سزار آزپیلیکوئتا نیز حضور داشتند که اینک در باشگاه های لندنی آرسنال و چلسی توپ می‌زنند.

رئال فصل ۰۹-۲۰۰۸ را با ۱۰ باخت در لالیگا و قرار گرفتن در جایگاه دوم، حذف در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با تحقیر مقابل لیورپول و حذف از دور چهارم کوپا دل‌ری با شکست مقابل تیم دسته دومی رئال اونیون به پایان رساند. هواداران رئال آرزو دارند آن روزهای سیاه قبل از "کهکشانی ۲" دیگر هرگز تکرار نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب رئال بدون رونالدو؛ بازگشت روزهای سیاه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..