تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره بازی Resident Evil 7 +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازار بازی های رایانه به گونه ای از حضور بازی های مختلف اشباع شده است که گاهی انتخاب و خرید را برای افراد دشوار می کند. اما در این بین هستند بازی هایی که از قبل طرفداران خودشان را پیدا کرده اند و با ارائه نسخه های جدید آن ها را به آزمایش یک تجربه جدید دعوت می کنند البته در یک سری موارد این بازی ها با تغییرات پیچیده و کلی و یک سری دیگر با تغییراتی ریز و جزئی ظاهر می شوند.

یکی از این بازی ها Resident Evil است که باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب به معرفی Resident Evil 7 بپردازد، پس پیشنهاد ما به شما گیمرها این است که ، این معرفی نامه را از دست ندهید.

همه چیز درباره بازی Resident Evil 7 +تصاویر

بازی Resident Evil 7

کپکام بیشتر با سری رزیدنت اویل شناخته می‌شود. بازی ترسناکی که این اواخر دچار بحران هویتی شده بود و از آن رزیدنت اویلی که شینجی میکامی در نسخه چهارم ساخت بسیار فرق داشت.

به محض انتشار اولین تریلر‌های بازی و روبه‌رو شدن طرفداران کهنه‌کارِ مجموعه با زاویه‌ی دوربین شخصیت اصلی که از سوم شخص روی شانه به اول شخص تغییر کرده بود، عده‌ای ناراحت شدند که بازی محبوبشان خراب شده است و عده‌ای دیگر خوشحال بودند که بازی محبوبشان با تغییری اساسی روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: "رزیدنت اویل" را در دنیای واقعی تجربه کنید +عکس 

بگذارید بگوییم که هر دو طرف با دیدن محصول نهایی به‌طور مثبتی ناامید خواهند شد:

کسانی که ناراحت بودند باید بدانند که شاید زاویه‌ی دوربین تغییر کرده باشد، اما «Resident Evil 7 » به معنای واقعی کلمه «Resident Evil  » است و تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه و ژانر وحشت و بقا که در فضای جریان اصلی وارد شده بود را در خود دارد و افرادی که با دیدن یک تغییر دوربین ساده، انتظار یک انقلاب بزرگ را می‌کشیدند باید بدانند که خبری از این حرف‌ها نیست. Resident Evil 7 یک ریبوت یا دنباله محسوب می‌شود.

همه چیز درباره بازی Resident Evil 7 +تصاویر

به این معنا که علاوه‌ بر برگرداندن این مجموعه به ریشه‌هایش و فاصله گرفتن از مسیری که بازی‌های این مجموعه با قسمت پنجم و ششم پیش گرفته بودند، ادامه‌دهنده‌ی اتفاقات بازی‌های قبلی نیز است.

ایتن وینترز در گستره‌ی زرد و نارنجی لویزیانا که آدم را یاد ترکیبی از اتمسفر خفقان‌آور و متروک سریال «کاراگاه حقیقی» و فیلم «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» می‌اندازد به دنبال همسر گم‌ شده‌اش میا می‌گردد که به تازگی اطلاعاتی از محل حضور احتمالی او به دست آورده است.

دانلود کنید: بازی حمله زامبی 

نمای افتتاحیه‌ی بازی که او را از آسمان سوار بر ماشینش در حال رانندگی در جاده‌ای وسط باتلاق‌ها و مرداب‌هایی نشان می‌دهد که تا ابد ادامه دارند، از همان ثانیه‌های اول مو‌های تنتان را سیخ می کند.

این نحوه‌ی شروع شما را یاد آغاز «رزیدنت ا‌ویل ۴» می اندازد؛ جایی که لئون اس. کندی به تنهایی قدم به درون دنیای بیگانه‌ای می‌گذارد که تنها بیگانه‌ی واقعی‌اش خودش است و خودش. دنیایی که بدون اینکه خودش متوجه شود، او را به آرامی می‌بلعد و شروع به جویدن می‌کند.

داستان بازی در ابتدا بسیار سربسته روایت می‌شود، اما با پیش روی در آن، این روایت بسیار زیبا و صد البته معنی دار خواهد شد. باید بدانید که داستان بازی برخلاف آنکه ارتباط زیادی به داستان اصلی سری ندارد، اما به شیوه‌ی خیلی هوشمندانه روایت می‌شود و بازی باز به هیچ عنوان حس نمی‌کند که روایت بازی پوچ و بیهوده است.

همه چیز درباره بازی Resident Evil 7 +تصاویر

تمامی این موارد را «کپکام» مدیون نویسنده و هنرمند کاربلد غربی، یعنی «ریچارد پیرسی» (Richard Pearsey) است. شخصی که وظیفه‌ی نویسندگی عناوین فاخر زیادی را در کارنامه‌ی خود دارد و حتی چندین عنوان ترسناک را نیز نویسندگی کرده است.

تمامی این موارد سبب شد که «کپکام» برای داستان سرایی خود، این نویسنده را انتخاب کند که خوشبختانه داستان بازی آنطور که انتظار می‌رفت عالی از آب در آمده است. در طول بازی بر خلاف نسخه‌های قبلی با شخصیت‌های زیادی روبرو نخواهید شد و عملاً در بیشتر بازی تنها هستید و این یکی از دلایل بزرگ القای حس ترس به مخاطبان است.

دانلود کنید: بازی ترسناک Evil Cogs 

«Resident Evil ۷ Biohazard» اولین عنوان این سری نیست که به صورت اول شخص عرضه می‌شود (با در نظر گرفتن عناوین فرعی) بلکه اولین عنوان موفق این سری می‌باشد که زاویه دید اول شخص آن تأثیر زیادی در موفقیت بازی داشته است.

بدون شک تغییر زاویه دید دوربین از سوم شخص به اول شخص را همانند وجود شخصیت جدید در بازی، می‌تواند به نوآوری در بازی ربط داده شود که غیر از این موضوع، این امر سازندگان تأثیر زیادی در القای هر چه بهتر حس ترس به مخاطبان دارد. با توجه به تجربه‌ای که از این بازی داشتیم باید گفت که، حالت دید بازی به گونه‌ای بود که بخش بسیار محدودی از محیط بازی را در دید داریم و این سبب شده بود که پیش بردن بازی بسیار دشوار شود.

از حق نگذریم که این کار سازندگان بسیار هوشمندانه بوده است و به شخصه پس از سال‌ها انتظار، بألاخره ترس را در این سری بار دیگر ملاقات می کنیم. بخش‌های زیادی از چهار قسمت اول مجموعه هم در خیابان‌ها جریان داشتند، اما خیابان‌ها و کوچه‌پس‌کوچه‌های بسیار باریکی که در کنار محدودیت دید و کنترل شخصیت اصلی، تک‌تک دشمنان را به یک چالش واقعی برای مبارزه تبدیل می‌کردند و حس قرار گرفتن در موقعیتی که راه فراری از آن نیست را به بازی‌کننده منتقل می کند. «رزیدنت اویل ۷» در زمینه‌ی لوکیشن غوغا می‌کند.

همه چیز درباره بازی Resident Evil 7 +تصاویر

اینجا با داستان بازمانده‌ای گرفتار در عمارتی بزرگ طرفیم، نه جنگیدن به عنوان یک سرباز کارکشته در کنار هم‌رزمانمان با تروریست‌های بیولوژیکی در کشور‌های مختلف دنیا درگیر هستند. اگر می‌گفتند کپکام جیمز وان، کارگردان فیلم‌های «احضار» (The Conjuring) و «اره» (Saw) را برای ساخت «رزیدنت ا‌ویل» جدید انتخاب کرده است، نباید شوکه می شدیم!

دانلود کنید: ۸ بازی ویژه برای موبایل و رایانه

Resident Evil 7 ترکیب موفقی از تعلیق‌های طولانی و موئثر «احضار»، خشونتِ وحشیانه‌ی «اره» و جنون ژاپنی و دیوانه‌وار «رزیدنت ا‌ویل» است که البته از دوز این آخری در این قسمت کاسته شده، اما کماکان وجود دارد.

Resident Evil 7 به هیچ‌وجه به اندازه‌ی شاهکار شینجی میکامی بی‌نقص و نوآورانه نیست و به نهایت پتانسیلش هم دست پیدا نمی‌کند، اما در یک چیز مطمئن هستم و آن هم این است که این بازی یک قدم درست و قوی در فاصله گرفتن از مسیر اشتباه دو قسمت قبلی محسوب می‌شود.

Resident Evil 7 همان بازی‌ای است که در میان فاجعه‌ی قسمت ششم و تحول احتمالا اساسی قسمت هشتم قرار می‌گیرد و به این دلیل  باید تصمیم کپکام را تحسین کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره بازی Resident Evil 7 +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..