تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال رونالدو از رئال به یوونتوس برای بازی فیفا 19 دردسرساز شد +تصویر

پس از انتقال رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس، گمانه زنی ها از تغییر پوستر عنوان فیفا 19 به گوش می‌رسد.

انتقال رونالدو از رئال به یوونتوس برای بازی فیفا 19 دردسرساز شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از آغاز رقابت ‌های جام جهانی شایعاتی شنیده می‌شد از اینکه ممکن است ستاره پرتغالی فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو از تیم باشگاهی رئال مادرید جدا شود. با آغاز جام جهانی 2018 روسیه این شایعات قوت گرفت و تیم‌های بسیاری خواهان به خدمت گرفتن وی شدند.

در خلال این رقابت‌ها، تیم پرتغال از تیم ملی اروگوئه شکست خورد و رونالدو از ادامه جام بازماند. چند روز پس از این اتفاق گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه تیم باشگاهی یوونتوس در حال عقد قرارداد با رونالدو است و نهایتا در 7 جولای 2018 این خبر رسمیت یافت و رونالدو به یوونتوس پیوست.

از طرفی شرکت الکترونیک آرتز ماه گذشته پوستر رسمی فیفا 19 را منتشر کرد و بر روی آن تصویر رونالدو با تیشرت تیم رئال مادرید حک شده بود. پس از انتقال رونالدو از رئال به یوونتوس مسئولان شرکت EA نیز به این فکر افتاده اند که باید پوستر رسمی خود را برای فیفا 19 تغییر دهند.

احتمالات زیادی در اینباره وجود دارد از جمله اینکه ممکن است فرد دیگری بر روی کاور فیفا 19 قرار گیرد، اما احتمال قوی این است که تیشرت رونالدو در پوستر تغییر کند و تیشرت تیم یوونتوس جایگزین آن شود.

در ادامه تصویری از پوستر رسمی فیفا 19 پیش از انتقال رونالدو به یوونتوس را مشاهده می‌کنید:

انتقال رونالدو از رئال به یوونتوس برای بازی فیفا 19 دردسرساز شد +تصویر

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:
اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید
 کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟
 شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته
 اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا
 اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور
ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال رونالدو از رئال به یوونتوس برای بازی فیفا 19 دردسرساز شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..