تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت های حرکتی کودکان، روشی جالب برای بهبود

طبق نتایج یک مطالعه جدید، پابرهنه بودن کودک در زمان پریدن در مقایسه با زمان های که کفش به پا دارد، موجب بهبود مهارت های حرکتی او می شود.

«رانل ونتر»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه استلنبوش در آفریقای جنوبی، در این باره می گوید: «یافته های ما نشان می دهد عملکرد حرکتی بهتر کودکان در حالت پابرهنگی نشان می دهد رشد مهارت های اصلی حرکت در طول دوره کودکی و نوجوانی حداقل تا حدودی به فعالیت های منظم در حالت پابرهنه بودن بستگی دارد.»

«آسترید زخ»، از دانشگاه جنا آلمان، در این باره می گوید: «پابرهنه راه رفتن به شدت یک وضعیت طبیعی است و استفاده از پاپوش ها و کفش همواره به عنوان یک فاکتور موثر بر سلامت پا و رشد الگوی حرکت موردبحث بوده است.»

در این مطالعه، تیم تحقیق سه مهارت حرکتی شامل حفظ تعادل، پرش طول و دو سرعت ۲۰ متر را در مورد ۱۸۰ شرکت کننده در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال از مناطق روستایی افریقای جنوبی و مناطق شهری در جنوب آلمان بررسی کردند.

این دو گروه به دلیل تفاوت در نوع پوشش پاهایشان انتخاب شدند، چراکه کودکان در آفریقای جنوبی طبق عادت پابرهنه هستند و کودکان در آلمان اکثر اوقات کفش به پا دارند.

نتایج نشان داد نمرات شرکت کنندگان آفریقای جنوبی که معمولا پابرهنه بودند در تست های تعادل و پرش به مراتب بالاتر از گروه دیگر بود.

محققان توصیه می کنند بهتر است فعالیت های تفریحی و برنامه های ورزشی و کلاس های آموزش جسمی در حالت پابرهنه بودن انجام شود تا مهارت های اصلی حرکت کودکان بهبود یابد. بهتر است والدین کودکان شان را در منزل به پابرهنه بودن ترغیب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت های حرکتی کودکان، روشی جالب برای بهبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..