تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی پروین میهمان ویژه دیدار تدارکاتی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری در دیداری دوستانه به مصاف تیم شهرداری ماهشهر می‌رود. صراط:

 سرخپوشان پس از قهرمانی در سوپر جام، روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم دسته اولی شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

* علی پروین میهمان ویژه دیدار تدارکاتی پرسپولیس

به گزارش باشگاه پرسپولیس، علی پروین اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس امروز در تماسی تلفنی با برانکو ایوانکوویچ، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه وی برای آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس، قهرمانی سوپر جام و نایب قهرمانی تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به سرمربی سرخپوشان تبریک گفت و اعلام کرد؛ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر خواهد شد و نظاره‌گر بازی دوستانه پرسپولیس برابر تیم شهرداری ماهشهر خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ نیز پس از آن، از پیشکسوت پرسپولیس تقدیر کرده و از وی برای حمایت از تیم و باشگاه در هر شرایطی تشکر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی پروین میهمان ویژه دیدار تدارکاتی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..