تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه جالب یک نظرسنجی در سرزمین‌های‌اشغالی حماس، پیروز جنگ بعدی خواهد بود

نتایج جدیدترین نظرسنجی صورت گرفته در سرزمین‌های‌اشغالی نشان می‌دهد بیشتر صهیونسیت‌ها معتقدند در صورت بروز جنگ بین جنبش حماس و ارتش رژیم صهیونیستی، تل‌آویو شکست خواهد خورد.


همزمان، با افزایش تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت و حملات هوایی ارتش صهیونیستی و در مقابل پرواز بادبادک‌ها بر فراز مزارع شهرک‌نشینان و به آتش کشیدن آن‌ها، ساکنان سرزمین‌اشغالی طی یک نظرسنجی حماس را پیروز این تنش دانستند.در این نظرسنجی که از سوی پایگاه «واللا» صورت گرفت، 44 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقد بودند که جنبش حماس دست برتر را در اتفاقات اخیر دارد و پیروز میدان خواهد بود. 27درصد نیز ارتش صهیونیستی را پیروز معرکه دانسته‌اند. 29درصد هم نتوانستند پیروز درگیری را حدس بزنند.
انجام این نظرسنجی در شرایطی صورت می‌گیرد که فلسطینیان ساکن غزه با وسیله‌ ساده‌ای به نام بادبادک آتش‌زا، توانسته‌اند خسارات گسترده‌ای به شهرک‌نشینان وارد سازند و نزدیک به 4 هزار هکتار از مزارع آنها را به آتش‌ بکشند. در مقابل نیز جنگنده‌های ارتش صهیونیستی به صورت بی‌هدف نقاط مختلفی از نوار غزه را بمباران می‌کنند. مقامات رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند که آتش‌سوزیِ اراضی و مزارع شهرک‌نشینان مجاور نوار غزه ناشی از بادبادک‌های آتش‌زا، نزدیک به سه میلیون دلار به آنها خسارت وارد کرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه جالب یک نظرسنجی در سرزمین‌های‌اشغالی حماس، پیروز جنگ بعدی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..