تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور داریم. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، سلطانی فر افزود: امیدواریم تا سه سال آینده این طرح ها به بهره برداری برسد. 
وی همچنین با بیان اینکه سالن کشتی زابل تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: امیدواریم سالن کبدی این شهر هم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد . 
وی گفت: ساخت سالن چند منظوره برای بانوان شهرستان زابل هم پیش بینی شده است. 
وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به سالن ورزشی چهار هزارو  600 نفری زاهدان گفت: تکمیل این سالن از اولویت های ماست و درنظرداریم تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد.
دهمرده و کیخا نمایندگان حوزه انتخابیه زابل در مجلس هم  از وزیر ورزش و جوانان خواستند برنامه ای برای توسعه ورزش منطقه سیستان تدوین شود و استادیوم ورزشی زابل که 90  درصد پیشرفت دارد هرچه سریعتر تکمیل شود.
ناظری فرماندار زابل نیز گفت:  سرانه فضای ورزشی در زابل کمتر از نیم متراست و این میزان از شاخص متوسط استانی هم بسیار پایین تر است .
وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از طرح های ورزشی سیستان و بلوچستان و روند اجرای آنها بخصوص شهرهای شمالی این استان امروز به زاهدان و زابل سفر کرده است. 

چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..