تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا خاتمی: وقت گفت‌و‌گوی منصفانه با مردم است/اصلاح طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم


رضا خاتمی در گفت وگو با روزنامه همشهری گفت: وقت گفت‌و‌گوی منصفانه با مردم است.

وی گفته است:

◾️مردم ما آن اعتمادی که باید به نظام داشته باشند را ندارند. این بی‌اعتمادی برمی‌گردد به عدم اعتمادی که نظام نسبت به مردم داشته است.

◾️انتظار اصلی اصلاح‌طلبان از دولت روحانی این بود که حلقه وصل باشد، اما این خواسته ما فراهم نشد و مسیر به سمتی رفت که این حضور خودش قوز بالاقوز شد و دیدیم که اصلاح‌طلبانی که خودشان مغضوبند به آقای روحانی پیغام می‌دادند که خیلی تند نرو!

◾️ اصلاح طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم، ما معتقدیم تغییر نظام بر مشکلات و مشقات کشور خواهد افزود

مشروح این مصاحبه در شماره فردای همشهری منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا خاتمی: وقت گفت‌و‌گوی منصفانه با مردم است/اصلاح طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..