تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: آماده هرگونه سناریو درباره غزه هستیم

کابینه رژیم صهیونیستی امروز جلسه‌ای ویژه را برای بررسی اوضاع غزه تشکیل داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به دنبال بالا گرفتن تنش‌ها در نوار غزه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد: اسرائیل برای هرگونه سناریو درباره غزه آماده شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در جلسه‌ای با حضور اعضای کابینه این رژیم به بررسی اوضاع در نوار غزه پرداخت. جلسه ویژه کابینه رژیم صهیونیستی با حضور آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ، گادی آیزنکوت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ناداو آرگامان، رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) و مئیر بن شبت، مشاور امنیت داخلی و دیگر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی برگزار شد.
در این جلسه نتانیاهو اعلام کرد: ما در یک نبرد حضور داریم که در آن ضرباتی میان دو طرف رد و بدل می‌شود، اما می‌توانم به شما بگویم که ارتش اسرائیل آماده مواجهه با هر نوع سناریویی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: می‌دانم که همه شهروندان اسرائیل همانند من به نیروهای ارتش باور دارند و از آنها در مقابل هرگونه تحول احتمالی حمایت خواهند کرد.
همچنین در این جلسه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره امکان حل مشکلات موجود در نوار غزه بدون یک راهکار کاملا نظامی سوال شد و نتانیاهو در پاسخ گفت: به نظرم ما کار درستی را انجام می‌دهیم. ارزش دارد که نه تنها به آنچه می‌گوییم بلکه به آنچه انجام می‌دهیم، توجه داشته باشید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: من امروز به همراه وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش از نیروهای نظامی اسرائیل دیدن کردم.
از روز دوشنبه و به دنبال اعلام تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن گذرگاه مرزی کرم شالوم و قطع گاز و سوخت نوار غزه تنش‌ها در این منطقه بالا گرفته است. رژیم صهیونیستی به بهانه نقض توافق آتش بس در اوایل بعدازظهر روز دوشنبه، چندین بار مناطق مختلفی از غزه را مورد حمله قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: آماده هرگونه سناریو درباره غزه هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..