تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار نخستین رندر رسمی از گلکسی نوت 9 و قلم S Pen جدیدش

روز گذشته بود که پرچمدار مورد انتظار گلکسی نوت 9 سامسونگ در دستان مدیرعامل این کمپانی رویت شد و حالا نوبت به افشای نخستین رندر رسمی از آن در فضای مجازی رسیده که یک بار دیگر، ایوان بلس مسئولیت آن را برعهده داشته است. در این تصویر، شاهد یک گلکسی نوت 9 آبی رنگ هستیم که استایلوس زرد رنگ S Pen نیز کنار آن جای گرفته است.

با افشای این تصویر، یکبار دیگر تایید شد که سامسونگ حسگر اثر انگشت را به بخش زیرین دوربین اصلی دوگانه منتقل کرده است. به نظر می رسد که حاشیه پایینی دستگاه به میزان اندکی کاهش یافته و دکمه های پاور، ولوم و بیکسبی هم اندکی بالاتر از جای پیشین خود روی گلکسی نوت 8 قرار دارند. با این حال هنوز اطمینانی از این مسئله وجود ندارد و شاید بهتر باشد تا عرضه رسمی دستگاه و مقایسه نزدیک تر با مدل قبلی این خانواده منتظر بمانیم.

رندر رسمی گلکسی نوت 9

با نگاهی به S Pen مشخص می شود که سامسونگ از دو سایه روشن زرد رنگ در طراحی استایلوس جدید بهره گرفته است. بخش پایینی قلم که انگشتان کاربر به دور آن قرار می گیرد، رنگی مات دارد و بخش بالایی، براق تر به نظر می رسد. گفتنی است که بخش بالایی S Pen هم آبی رنگ است تا هنگامی که درون جایگاه مخصوص خود قرار می گیرد، شکلی نامتعارف به دستگاه نبخشد.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که S Pen چطور درون گلکسی نوت 9 شارژ می شود. احتمال می رود که این مهم با چند پین داخلی انجام شود، اما هنوز هیچ تصویر واضحی منتشر نشده که پد شارژ استایلوس را به نمایش در آورد. ناگفته نماند که انتشار چنین تصاویری به این زودی، جای تعجب ندارد و تقریباً تمام دیوایس های سامسونگ بدین شکل پیش از معرفی رسمی، موجی از اخبار افشایی را به راه می اندازند.البته با توجه به عکسی که از دی جی کوه، مدیر سامسونگ موبایل منتشر شد، گویا افشای این اخبار چندان هم برای کره ای ها مهم نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار نخستین رندر رسمی از گلکسی نوت 9 و قلم S Pen جدیدش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..