تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله اعرافی عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی قم شد

آیت الله اعرافی، عضو هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی قم شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛قاضی زاده هاشمی،وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکم خود خطاب به آیت الله اعرافی، رئیس حوزه های علمیه و رئیس جامعه المصطفی العالمیه و همچنین امام جمعه قم آورده است:

در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیئت های امناء دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم منصوب می شوید.

امید است با عنایت الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاق دولت تدبیر و امید موفق باشید.

شایان ذکر است این حکم در دیدار دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با آیت الله اعرافی به وی اعطا شد و در این دیدار، گزارشی از روند خدمات بهداشتی و درمانی کشور و استان قم ارائه شد.

همچنین آیت الله اعرافی در این دیدار، ضمن عرض خداقوت به جامعه پزشکی و درمانی کشور و به ویژه استان قم، سلام ویژه خدمت وزیر بهداشت ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ش

انتصاب آیت الله اعرافی به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله اعرافی عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی قم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..