تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت ۲۱ موقوفه جدید در اردبیل/ طرح جامع امامزادگان در ۱۷ امام زاده استان اجرا می‎شود

ساعت: 21:22 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387497

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از ثبت ۲۱ موقوفه در سامانه وقف در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،اکبر قیامی  عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت و روز ملی تکریم امام زادگان، اظهار داشت: تلاش اداره اوقاف استان برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است که برای تحقق این امر  طرح های مختلف فرهنگی از جمله طرح ضیافت الهی، نشاط معنوی و نشاط تابستانی در سطح امام زادگان استان برگزار می شود.

وی با اشاره آماده سازی زیرساخت های عمرانی امام زاده های با مساحت ۱۶ هزارو ۳۰۰ متر مربع در سطح استان اردبیل، از احداث طبقه فوقانی امام زاده سید صدرالدین  در مساحت ۳۸۰۰ متر برای انجام امورات فرهنگی خبر داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اسکان ۱۰ هزار نفر از زایزین اربعین حسینی در امام زاده سید صدرالدین اردبیلی  خبر داد و گفت:در راستای توسعه امام زادگان استان طرح جامع امام زادگان در ۱۷ امام زاده استان اجرا می شود.

قیامی بیان کرد: در دهه کرامت ۹۰ نفر زیارت اولی ها برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) عازم مشهد شده و کاروان زیر سایه خورشید وارد استان می شود.

وی با اشاره به دریافت سند برای ۱۹ هزار هکتار از اراضی موقوفات خبر داد و افزود : ۱۵۰ حکم قضایی برای جلوگیری از تصرف اموال موقوفه توسط مقامات قضایی استان  اردبیل صادر شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ابراز داشت: در حال حاضر  در این استان بیش از ۴۰ موقوفه آموزشی و ۵ موقوفه درمانی و ۴۵۰۰ ملک استیجاری در حال استفاده است.

وی از شرکت ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم استان اردبیل  در سال گذشته خبر داد و گفت :۲۸ تیرماه از 59 منتخب این مسابقات در اردبیل تجلیل می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت ۲۱ موقوفه جدید در اردبیل/ طرح جامع امامزادگان در ۱۷ امام زاده استان اجرا می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..