تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در بیله سوار

ساعت: 19:58 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387480

فرماندار شهرستان بیله سوار از افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن قبادی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما اظهار داشت: 65 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در سه ماهه نخست امسال در گمرک بیله‌سوار به ثبت رسیده است، که ارزش پولی این پرونده‌ها 2میلیارد و 52 میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد پرونده‌ها 81 درصد افزایش و از نظر ارزش پولی هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: موثرترین و تاثیرگذارترین قشر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز حوزه اصناف است و صاحبان اصناف با هدف حمایت از تولید داخلی از عرضه کالاهای قاچاق خودداری کنند تا بتوان به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

فرماندار شهرستان بیله سوار با بیان اینکه رونق تولید در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است، افزود: در معرفی و تبلیغات کالاهای داخلی باید بیشتر کار شود ، تولیدات با کیفیت ایرانی آن گونه که باید و شاید تبلیغ نمی‌شود و مردم نیز آگاهی از تولیدات داخل ندارند.

قبادی با اشاره  اینکه خرید کالای ایرانی در افزایش اشتغال و کمرنگ شدن رکود اقتصادی موثر است، تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم نیز باید در تمام شئون زندگی خود تمام مؤلفه‌‌های اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهند که توجه به اقتصاد و حرکت در مسیر بهبود شاخص‌های موجود، از جمله مهم‌ترین مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در بیله سوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..