تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




375 پایگاه اوقات فراغت آسمانی‎ها در اردبیل فعالیت می‎کند

ساعت: 19:58 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387466

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد :

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت :در حال حاضر در سطح استان 375 پایگاه اوقات فراغت با عنوان «طرح آسمانی‌ها» و با هدف جذب جوانان به سمت مساجد و ایجاد شور و نشاط در بین آنان فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر سقا بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های طرح «آسمانی‌ها» غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد در اردبیل، اظهار داشت: توجه به مسائل تربیتی و آموزشی در راس برنامه‌های کانون‌های مساجد استان قرار دارد و به همین منظور برنامه‌ها و دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود تا بتوانیم تاثیرگذاری قابل قبول و مورد انتظار را در این زمینه داشته باشیم و به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

وی از سازماندهی فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در سامانه "بچه‌های مسجد" خبر داد و تصریح کرد: کانون مساجد اردبیل اجرای برنامه‌های فرهنگی را در راس برنامه های خود قرار داده است و در این زمینه از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را می‌کند و این مجموعه در زمینه فعالیت در طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان و کشور کسب کرده است. 

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به این  که 516 کانون فرهنگی هنری مساجد در اردبیل فعال است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها با در نظر گرفتن داشتن جذابیت در حال حاضر یک امر لازم و ضروری است تا بتوانیم از این طریق جوانان را به سمت مساجد بکشانیم چرا که مساجد برای خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و هجمه‌های فرهنگی مکان بسیار امن و مناسب هستند و باید از ظرفیت این مکان مقدس نهایت استفاده را برد.

 

سقا گفت : در حال حاضر در سطح استان 375 پایگاه اوقات فراغت با عنوان «طرح آسمانی‌ها» با هدف جذب جوانان به سمت مساجد و ایجاد شور و نشاط در بین آنان فعالیت می‌کنند که خوشبختانه خروجی‌های مناسبی را نیز به دنبال داشته است.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «375 پایگاه اوقات فراغت آسمانی‎ها در اردبیل فعالیت می‎کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..