تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وظیفه شناسی، جنگلبان گلستان را راهی کما کرد

وظیفه شناسی جنگلبان گلستان را به کما بردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اینکه 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی استان گلستان چند روز پیش در هنگام اطفای حریق در منطقه حسینا شهرستان مینودشت مصدوم شدند، اظهار داشت: یکی از نیروها از معاونان اداره کل منابع طبیعی بود که به صورت سرپایی درمان شد، اما متاسفانه یکی از نیروهای قرقبان منابع‌طبیعی در اثرریزش سنگ دچار مصدومیت شد و هم‌اکنون در بخش آی.سی. یو بیمارستان بستری است.

قزلسفلو افزود: رضا بهرامی جنگلبان زندان‌چایلی در تنگه چهل چای مینودشت هنگام اطفای حریق جنگل‌های شرق گلستان منطقه حسینا بر اثر برخورد سنگ به سرش به کما رفته و در بیمارستان بستری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: با توجه اینکه بخش‌های عمده از این جنگل که دچار آتش سوزی شده در نقاط صعب‌العبور و سنگی و با شیب‌های تند است افتادن شاخه‌های سوخته بر روی سنگ ها باعث پرت شدن آنها به سمت پایین دست می شود.

وی افزود: آتش‌سوزی در این منطقه با کمک مأموران منابع‌طبیعی شهرستان مینودشت و شهرستان‌های اطراف، نیروهای‌ مردمی و داوطلب، آتش‌نشانی و با کمک دهیاری‌ها و فرمانداری مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: این آتش سوزی از کنار جاده آغاز شد و علت آن در حال بررسی است.

انتهای پیام/ب

جنگلبان گلستان  به کما رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وظیفه شناسی، جنگلبان گلستان را راهی کما کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..