تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات پلمب 3 شهربازی در گلستان

جزییات پلمب 3 شهربازی در گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهربازی واقع در محوطه امامزادگان آق امام آزادشهر, شهر بازی کودکان در محوطه حضرت خالد نبی(ع) کلاله و شهر بازی کودکان در تکیه بابا روستای پاسنگ گالیکش به علت رعایت نکردن موارد ایمنی و استاندارد لازم پلمب شد.

وی افزود: در 3 ماهه ابتدای سال جاری از 28 تجهیزات مراکز تفریحی, شهر بازی کودکان و مینی پارک‌ها در گنبدکاووس, 2 مورد در شهرستان مینودشت, یک مورد در شهرستان رامیان, یک مورد در مراوه‌تپه و 2 مورد در گالیکش بازدید شد, و مراکز تفریحی در صورت رعایت ایمنی و داشتن استانداردهای لازم رفع پلمب خواهند شد.

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان تصریح کرد: از 125 آسانسور در گنبدکاووس, 2 آسانسور در آزادشهر, و یک آسانسور در رامیان بازدید و موارد ایمنی و استاندارد آن مورد تائید قرار گرفت. در شهرستان گنبدکاووس 13 مورد, صدور و تمدید پروانه تایید صلاحیت در 3 ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

وی یادآور شد: در حوزه آزمون باسکول وسیله نقلیه چرخدار جاده ای نیز, 12 مورد در گنبدکاووس, 2 مورد در شهرستان مینودشت, 2 مورد در آزادشهر, 2 مورد در گالیکش, 2 مورد در مراوه‌تپه و 4 مورد در شهرستان رامیان مورد ارزیابی‌های لازم قرار گرفت.

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان با اشاره به ترویج فرهنگ استاندارد بعنوان یکی از برنامه‌های استاندارد, گفت: برای ترویج فرهنگ استاندارد, نشست‌ها و جلسات توجیهی با مدارس, مردم, مسئولان, ائمه جمعه, واحدهای صنفی و مردم روستاها انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین بروشورهای تبلیغاتی"کالای استاندارد ایرانی میخرم" در سطح شهر و روستا برای تحقق شعار سال و توجه مردم به خرید کالاهای استاندارد, توزیع شده است. از ابتدای سال جاری تاکنون, 472 نفر ساعت, برای 59 نفر از مدیران کنترل کیفی شرق گلستان آموزش‌های لازم داده شده است.

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان افزود: تاسیسات گاز پرکنی شرق گلستان در شرکت تعاونی مینودشت, روستای قره قاچ رامیان و شرکت تعاونی عشایری مراوه‌تپه واقع است که در طول سال از این تاسیسات بازرسی های لازم انجام می شود, ضمن اینکه از واحدهای تولیدی تحت پوشش گنبدکاووس نیز از ابتدای سال تاکنون, 21 مورد بازرسی و نمونه برداری انجام شده است.

انتهای پیام/ب

توضیحات رئیس اداره استاندارد شرق گلستان  درباره پلمب شهربازی در استان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات پلمب 3 شهربازی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..