تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اورژانس کشور دانشجوی فوریت‌های پزشکی جذب می‌کند

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفیسه میرکتولی معاون آموزشی سازمان اورژانس کشور عصر امروز در برنامه تلویزیونی انس  اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور در  دوره‌های کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی  دانشجو جذب می کند.

برگزاری دوره فوریت های پزشکی برای عموم مردم

وی ادامه داد: افرادی که در رشته‌های مرتبط با فوریت‌های پزشکی مثل پرستاران متقاضی کار در اورژانس هستند باید قبل از ورود یکسری از آموزش‌های  تخصصی لازم را ببینند.

کتولی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروتکل‌های علمی در زمینه‌ دوره‌های تخصصی مختلف در حال تهیه است، افزود: یکی از اقدامات سازمان اورژانس کشور ارتقای سطح فرهنگ و آموزش اقشار مختلف جامعه است به طوری که سازمان اورژانس مردم را به 11 گروه مختلف مانند دانشجویان، طلاب، کارمند و زنان خانه‌دار طبقه‌بندی کرده و محتوای آموزشی خاصی ویژه هر یک از این گروه‌های 11 گانه در نظر گرفته است.

آموزش های تخصصی برای پلیس و آتش نشانی

وی عنوان کرد: سازمان اورژانس کشور بر اساس فصل‌های مختلف سال آموزش‌های اولویت بندی شده به داوطلبان ارائه می‌دهد که برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و مهارتی تحت عنوان دوره‌های پیش امدادگری با مجوز مرکز مهارت وزارت بهداشت انجام می‌شود.

معاون آموزشی سازمان اورژانس کشور گفت: سازمان اورژانس کشور آموزش‌های ویژه‌ای برای گروه‌های امدادی مانند پلیس راهور یا آتش نشانی که قبل از عوامل اورژانس به محل حادثه می‌رسند به صورت تخصصی آموزش‌های لازم داده می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اورژانس کشور دانشجوی فوریت‌های پزشکی جذب می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..