تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین پشیمانی ونگر در آرسنال چه بود؟

ورزش سه: آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال در مورد اتفاقاتی که در روزهای مربیگری باعث آزار او شده صحبت می کند.

 ونگر پایان فصل جاری بعد از 22 سال از جمع توپچی ها جدا شد و حالا در مورد اتفاقاتی که او مجبور به انجام دادن آن بوده اما قلبا رضایت نداشته صحبت کرده است.

بزرگ‌ترین پشیمانی ونگر در آرسنال چه بود؟

ونگر گفت: "از اینکه بسیاری از افراد را نادیده گرفتم پشیمان هستم زیرا بعدها متوجه شدم بسیاری از افرادی که در اطراف من بودند صدمه دیده و اذیت شده اند.

در بسیاری از موارد افراد نزدیک به خود و خانواده ام را نادیده گرفتم و شاید فردی بودم که در راستای اهداف و علاقه خود همه چیز را فدا می کند و طبیعتا در این وسواسی بودن، خودخواهی هم به وجود می آید و این موضوع مانند استخوانی در سینه من آزار دهنده است.

بارها از من پرسیده شد آیا تیری آنری و پت ویرا در آینده تبدیل به مربیان بزرگی خواهند شد یا خیر که پاسخ من مثبت بوده است. آنها تمام ویژگی های تبدیل شدن به یک سرمربی بزرگ را دارند زیرا افرادی باهوش هستند که فوتبال را به خوبی می فهمند اما آیا نیز حاضر به قربانی کردن خیلی از افرادی که در دنیای مربیگری لازم است خواهند بود؟ این دغدغه باعث سرگردانی شما در تمامی روز و شب ها خواهد شد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین پشیمانی ونگر در آرسنال چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..