تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقم درخواستی عجیب رئال برای فروش کوواچیچ

ورزش سه: متیو کوواچیچ، ستاره کروات رئال مادرید چند هفته پیش در جریان یک مصاحبه از تمایلش برای جدایی خبر داد.

 تابستان 2015 و با درخواست رافا بنیتس بود که کوواچیچ با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو از اینتر راهی رئال مادرید شد و در طول این سال ها هرگز نتوانسته به جایگاهی ثابت دست یابد؛ با این حال او همواره ذخیره ای مطمئن برای رئال بوده و زیر نظر زیدان پیشرفت زیادی کرد.

در هر صورت کوواچیچ قصد جدایی از رئال را دارد تا در تیمی دیگر به بازیکن ثابت تبدیل شود.

رقم درخواستی عجیب رئال برای فروش کوواچیچ

امروز اسکای اسپورتس ادعا کرد که منچسترسیتی جدی ترین تیم خواهان کوواچیچ است و رئالی ها برای فروش این بازیکن، 90 میلیون یورو می خواهند یعنی تنها 15 میلیون یورو کمتر از رقم فروش رونالدو به یوونتوس که بسیار عجیب جلوه می کند.

هفته گذشته بود که رئال حاضر شد تنها با دریافت 105 میلیون یورو، رونالدو را به یوونتوس واگذار کند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقم درخواستی عجیب رئال برای فروش کوواچیچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..