تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتمع کامپیوتر خیابان ولیعصر تهران آتش گرفت

دقایقی پیش مجتمع کامپیوتر در خیابان ولیعصر تهران دچار حریق شد.

پس از حادثه‌ی سقوط آسانسور در مجتمع علاالدین تهران، آتش‌سوزی مجتمع کامپیوتر خیابان ولیعصر دومین حادثه‌ی رخ داده در مراکز خرید فناوری پایتخت در کمتر از یک هفته بود. 

به گفته‌ی جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به باشگاه خبرنگاران جوان امروز ساعت ۱۵:۵۶ وقوع حریق در مجتمع کامپیوتر خیابان ولیعصر تهران به سامانه‌ی ۱۲۵ اعلام شد و در ادامه دو ایستگاه آتش‌نشانی با تمام امکانات خود به محل حادثه اعزام شدند.

این مرکز خرید ۶ طبقه‌ی تجهیزات کامپیوتری، در پشت‌بام خود از یک انباری ۲۵ متری بهره می‌برد که آتش‌سوزی از این مکان آغاز شده بود و پس از سرایت به یک دستگاه کولر، دود و حرارت وارد ساختمان شده بود. به گفته‌ی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، ماموران آتش‌نشانی بلافاصله پس از حضور در محل اقدام به خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آن به طبقات پایینی کردند.

متاسفانه در این حادثه دو تن از هم‌وطنانمان دچار سوختگی شدند که بلافاصله جهت انجام امور درمانی به اورژانس منتقل شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتمع کامپیوتر خیابان ولیعصر تهران آتش گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..