تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات برق ایران به عراق متوقف شد

صراط:

در روزهای اخیر صادرات برق ایران به عراق به طور کامل متوقف شد و این موضوع موجب شده بود تا وزیر برق این کشور شخصا به تهران سفر کند و خواستار وصل مجدد صادرات برق به عراق شود.

به گزارش تسنیم، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص این موضوع گفت: هر قرارداد و توافقنامه‌ای چهارچوب و شرایط مخصوص به خود را دارد؛ قرارداد صادرات برق نیز با چهارچوبها و شرایطی به امضا می‌رسد که اگر کشور صادر کننده در بخشی از سال احتیاج به برق تولیدی خود داشت، این انعطاف در قرارداد وجود دارد.

وی افزود: وزیر برق عراق در روزهای اخیر به تهران آمد و مذاکرات مستقیمی در خصوص ادامه صادرات برق به این کشور داشتیم اما طرف عراقی درک می‌کند که ایران در این روزها به خاطر پوشش نیاز پیک مصرف به تمام ظرفیت تولید برق خود احتیاج دارد.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: صادرات برق از محورهایی است که به طور مستمر توسط وزارت نیرو پیگیری می‌شود و در حال حاضر خطوط جدید تبادل الکتریکی بین ایران و ترکمنستان و همچنین ایران و ارمنستان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: به طور مستمر مذاکرات با طرف عراقی نیز در خصوص صادرات برق ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات برق ایران به عراق متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..