تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت خسارت به آسیب دیدگان زلزله در تربت جام

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: یک میلیاردو 700میلیون تومان خسارات به آسیب دیدگان زلزله پارسال در تربت جام پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شیر محمد شاکربرآبادی افزود: همه مددجویان دارای منزل ملکی، تحت پوششپرداخت  خسارت به آسیب دیدگان زلزله در تربت جام خدمات بیمه ای قراردارند و به حادثه دیدگان زلزله پارسال در تربت جام، خسارت از بیمه دریافت و به مددجویان پرداخت شده است.

وی گفت: 79درصد مددجویان تحت پوشش این کمیته دارای خانه های مسکونی ملکی هستند و 21 درصد آنان یا مستاجرند یا خانه به صورت امانی دراختیاردارند.

16 فروردین پارسال، زلزله ای به بزرگی 6 و 1 دهم ریشتر  در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در منطقه سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان استان خراسان رضوی رخ داد.مرکز این زمین لرزه در 75 کیلومتری تربت جام بوده است. این زمین لرزه خساراتی به ساختمان های مسکونی در چند شهرستان از جمله تربت جام داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت خسارت به آسیب دیدگان زلزله در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..