تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ساماندهی میادین عرضه دام زنده به مناسبت عید قربان

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ساماندهی میادین عرضه دام زنده برای عید قربان از جمله ضروریات است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی،  احمد شریعتی در جلسه تشدید اقدامات بهداشتی دامپزشکی در عید قربان اظهار کرد: در این جلسه، خواستار افزایش اطلاع‌رسانی از مخاطرات ذبح دام خارج از کشتارگاه‌ها توسط رسانه‌های جمعی و از جمله صدا وسیما هستیم.

وی ادامه داد: همچنین باید بر آماده باش بودن تمامی ادارات فنی و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی در ایام منتهی به عید قربان در جهت خدمت‌رسانی بیشتر تاکید کنیم.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: ساماندهی میادین عرضه دام زنده برای عید قربان از جمله ضروریات است که باید شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد و مجتمع صنعتی گوشت مشهد در این خصوص هماهنگی لازم را داشته باشند.

شریعتی بیان کرد: همچنین باید بر دیدار با مسئولان حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه‌های علمیه اهل تسنن در شهرستان‌های سنی نشین و ارائه آموزش‌های بهداشتی و ترویجی ذبح دام تاکید کنیم.

وی عنوان کرد: همچنین خواستار آن هستیم تا در اولین فرصت، جلسه استانی ساماندهی کشتارگاه‌های دام استان در استانداری با حضور تمام اعضا برگزار شود.

در ادامه نیز دکتر محمد رشتی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به اقدامات انجام شده، بر کاهش سالانه حدود 15 درصد ذبح دام خارج از کشتارگاه‌های استان در روز عید قربان خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ساماندهی میادین عرضه دام زنده به مناسبت عید قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..