تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتار خرس با اسلحه شکاری در ارتفاعات ماسال

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، یک خرس نر بالغ در ارتفاعات ماسال به ضرب گلوله از پای در آمد.

  مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان  با اعلام این خبر گفت:  روز گذشته طی تماس مردمی مبنی بر مشاهده یک قلاده خرس در حاشیه جاده ییلاقی منطقه اولسبلانگاه، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال،کارشناسان حیات وحش و دامپزشک اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای بررسی موضوع به منطقه مذکور عزیمت کردند .
قربانعلی محمدپور گفت: ماموران پس از رسیدن به محل، لاشه یک قلاده خرس بالغ نر را مشاهده کردند که بررسی های اولیه نشان میداد حیوان بر اثر اصابت گلوله تفنگ شکاری تلف شده است. لاشه این حیوان جهت انجام بررسی های بیشتر به اداره کل حفاظت محیط زیست منتقل شد و تحقیقات در زمینه علل و عوامل وقوع این حادثه ادامه دارد.گزارش تکمیلی  و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتار خرس با اسلحه شکاری در ارتفاعات ماسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..