تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵۰ مورد مشکل در زنجان احصا شده است / اجازه ندهیم اعتراضات صنفی و اقتصادی امنیتی شود

ساعت: 14:39 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387308

استاندار زنجان گفت: بیش از ۵۰ مورد از مشکلات استان در زمینه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و عمرانی احصا شده است که از سالیان گذشته به استان ارث رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،اسدالله درویش امیری در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،اظهار داشت: از دیدگاه رهبری شرط اصلی موفقیت دولت برخورداری از روحیه قوی، شجاعت و عزم راسخ است که باید همه مدیریان در برابر مشکلات با احساس مسئولیت مضاعف عمل کنند.

وی با بیان اینکه شرط دیگر غلبه بر تنگناها از دیدگاه مقام معظم رهبری ارسال تصویری مقتدرانه از نظام اسلامی و دولت است، ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید روح خدمتگزاری در مجموعه نظام اداری افزاش یابد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی می طلبد شجاعت در اقدام و برخورد مدبرانه با مشکلات پیش رو عملیاتی شود.

استاندار زنجان با خطاب قرار دان وزیر اطلاعات، گفت: به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بفرمایید که ما مسئولان استان زنجان نسبت به درایت مقام معظم رهبری در عبور از بحران اعتقاد و ایمان راسخ داریم.

درویش امیری با بیان اینکه در کشور و به تبع آن در استان زنجان نارضایتی هایی در جامعه مشاهده می شود، ادامه داد: بنا بر ده ها دلیل انباشته شده و ده ها دلیل گفته و نگفته شده امروز مشکلات سرباز زده است.

وی با اشاره به اینکه بحران بی آبی یکی از مشکلات جامعه است که باید مدیریت لازم انجام شود تا از آن خارج شد، افزود: تا سال 1385 ، حدود 350 هزار چاه غیرمجاز در کشور حفر شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان نیز 1369 چاه غیرمجاز وجود دارد، افزود: در سال جاری 500 چاه غیرمجاز در استان انسداد می شود.

درویش امیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 هزار کنتور در کشور و 200 کنتور در استان زنجان هوشمند می شوند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان سالانه 700 میلیون مترمکعب آب از سفره های زیر زمینی برداشت می شود، افزود: 150 میلیون مترمکعب از سفره های استان برداشت مازاد توسط چاه های مجاز می شود.

این مسئول ادامه داد: ضروری است برنامه ریزی مدونی برای عبور از مشکلات بحران آب اندیشیده شود و تصمیم واحدی در کشور در این زمینه اخذ شود.

استاندار زنجان ادامه داد: بیش از 50 مورد از مشکلات استان در زمینه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و عمرانی احصا شده است که از سالیان گذشته به استان ارث رسیده است.

درویش امیری با اشاره به اینکه چالش های پیش روی استان شناسایی شده است، یادآور شد: برنامه ریزی برای حل این چالش ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است تا مشکلات حوزه خود را احصا و حل کرده و اجازه ندهند اعتراضات صنفی و اقتصادی امنیتی شود.

استاندار زنجان ادامه داد: اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی کشور است که باید با مبارزه با فساد اقتصادی اعتماد مردم را جلب کرده و بازسازی لازم برای برگشت اعتماد مردم انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵۰ مورد مشکل در زنجان احصا شده است / اجازه ندهیم اعتراضات صنفی و اقتصادی امنیتی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..