تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه و اهمیت نقش شورای نگهبان باید به درستی تبیین شود

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387279

امام جمعه میاندوآب گفت: وظیفه تمام دستگاهها و افراد این است که جایگاه شورای نگهبان را به مردم تبیین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار رئیس و اعضای دفتر هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت نقش شورای نگهبان در کشور، اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاهها و افراد این است که جایگاه شورای نگهبان را به مردم تبیین کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: دشمن امروز هجمه به نهادها و دستگاههای مختلف نظام را که منتسب به ولایت فقیه و نظام هستند را در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در راستای دست یابی به اهداف خود با شبهه افکنی پرکار است، گفت: ولی متاسفانه در مقابل ما کم کار هستیم که نباید اینگونه باشد.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان در مورد موضوعات مختلف شبهه افکنی می کنند، تصریح کرد: باید به شبهات پاسخ داد و شورای نگهبان نیز باید از حق و حقوق خود دفاع کند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه شورای نگهبان با اسامی مختلف در کشورهای دنیا وجود دارد، اظهار کرد: در هر کشوری که مردم سالاری حاکم است، شورای نگهبان بوده و از قانون آنها دفاع می کنند.

وی هم چنین بر لزوم اتحاد و همدلی حول محور ولایت تاکید کرد.

مصطفی نوربخش سرپرست هیئت نظارت شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ناظران در شهرستان از برنامه های سالروز تاسیس شورای نگهبان در میاندوآب اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش ناظران، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه میاندوآب و چهاربرج و حضور در نماز جمعه و سخنرانی سرپرست دفتر قبل از خطبه های نماز جمعه از اهم این برنامه ها است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه و اهمیت نقش شورای نگهبان باید به درستی تبیین شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..