تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی نخجوان بر توسعه روابط فرهنگی با ایران

ساعت: 15:30 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387387

مدیر اجرایی و امور داخلی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری خودمختار نخجوان در دیدار با وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، بر توسعه روابط فرهنگی نخجوان با ایران تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ،  محمدرضا پاکروان، وابسته فرهنگی ایران در نخجوان، با گل‌بوته بابایوا، مدیر اجرایی و امور داخلی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری خودمختار نخجوان دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمدرضا پاکروان، در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت‌های درخور توجه گذشته وابستگی فرهنگی ایران در نخجوان، از وزارت فرهنگ و گردشگری و اداره وزارت امورخارجه نخجوان برای موافقت با نمایش فیلم‌های مستند ایرانی ـ ارسالی از تبریز ـ در نخجوان در چارچوب برگزاری هفته فیلم اسلامی ۲۰۱۸، قدردانی کرد.
در ادامه این دیدار گل‌بوته بابایوا، مدیر اجرایی و امور داخلی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری خودمختار نخجوان  نیز اظهار داشت: ارتباطات فرهنگی، علمی، هنری و گردشگری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خود مختار نخجوان در حال ارتقا و توسعه است. ما فرهنگ، هنر و تاریخ مشترک داریم و این برای ما فرصتی فراهم می‌سازد که سطح مناسبات متقابل را روزبروز در حوزه‌های مختلف افزایش دهیم.
وی افزود: سنت‌ها، آداب و رسوم، مذهب و دیگر موضوعاتی که در فرهنگ هر دو ملت یکسان هستند، نشان‌دهنده قدمت و عمق دوستی دو ملت به شمار می‌رود.
گل‌بوته بابایوا در بخش دیگری از سخنانش گردشگران ایرانی را بخش بزرگ گردشگران بازدیدکننده از نخجوان برشمرد و پس از آن ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ در بین ملت‌ها، گفت: فرهنگ، می‌تواند نقش اساسی بین انسان‌ها و ملت‌ها برای توسعه و استحکام روابط داشته باشد و از این نقش باید برای بهبود روابط بهره جست.
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی هرگونه همکاری وزارت فرهنگ و گردشگری نخجوان با وابستگی فرهنگی ایران، انجام برنامه‌های مشترک در حوزه‌های فرهنگی، علمی، هنری، گردشگری و … را مورد تأکید قرار داد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی نخجوان بر توسعه روابط فرهنگی با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..