تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود گرایش قوی در مجلس برای صفر کردن تعرفه واردات/ با این وضعیت بازار داخلی تعطیل می‌شود و همه سراغ خودرو باکیفیت می‌روند

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387386

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:در مجلس گرایش قوی وجود دارد که تعرفه ها را صفر کنیم که در این صورت ضمن تعطیل شدن بازار داخل، همه به سراغ خودروهای با کیفیت خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسین فرهنگی طی گفت‌وگویی با برنامه "بدون خط خوردگی" با اشاره به اعلام آمادگی برای جایگزین شدن به جای قطعه سازان خارجی، ابراز داشت: در این صورت خودروساز می‌تواند قیمت قطعات خارجی را متوجه قطعه سازان داخلی نماید.
وی ادامه داد: قطعه سازی با برداشتن تعرفه‌ها به واقع تعطیل می‌شود، صنعت خودرو به جای حرکت به سمت راه حل های منطقی و متناسب با شرایط روز، مسیری دیگر را در پیش گرفته است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اعلام اینکه ما معتقد نیستیم که صنعت خودرو باید جمع شود و در کمیسیون با آن مخالفت کردیم، متذکر شد: نباید درهای کشور را بست تا مردم مجبور شوند فقط قطعات داخلی را بخرند.
وی اذعان کرد: در مجلس گرایش قوی وجود دارد که تعرفه‌ها را صفر کنیم که در این صورت ضمن تعطیل شدن بازار داخل، همه به سراغ خودروهای با کیفیت خواهند رفت.
همچنین محمدرضا نجفی منش، رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور در رابطه با افزایش 40 درصدی قطعات خودرو اظهار داشت: قیمت پراید 3 و پژو 2.5 برابر شده است و صنعت خودرو تحلیل رفته است.
وی با اشاره به کاهش سهام خودروسازان، بیان کرد: صنعت خودرو به دلیل قیمت گذاری دستوری ضرر و زیان دیده است و هم اینک در مرحله توقف کامل قرار دارد.
این مقام مسئول خطاب به فرهنگی گفت: مردم هوشمند هستند و قدرت تشخیص دارند، اگر دولت و شورای رقابت مداخله نکنند، هم کار برای خودروساز تسهیل می شود و هم قیمت خودرو کاهش پیدا می‌کند.
نجفی منش یادآور شد: در این شرایط خریداران پول می‌گذارند و خودرو می‌خرند و با قیمت بالاتر به بازار می‌فروشند، بنابراین در زمان اعلام فروش، پیش فروش‌ها به سرعت پر می‌شود؛ این‌ها مصرف کننده نیستند؛ بلکه می‌دانند این خودروها با قیمت بالاتر فروخته خواهد شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود گرایش قوی در مجلس برای صفر کردن تعرفه واردات/ با این وضعیت بازار داخلی تعطیل می‌شود و همه سراغ خودرو باکیفیت می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..