تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ دشمنی نمی تواند کمر جمهوری اسلامی را خم کند / در قطعی برق و آب به هیچ عنوان تبعیضی قائل نمی شویم

ساعت: 17:04 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387376

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: هیچ دشمنی امروزه نمی تواند کمر جمهوری اسلامی را خم کند این به خاطر این است که کشور ما نسبت به قبل پیشرفت فراوانی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ علی اصغر طهماسبی عصر امروز در مراسم معارفه مدیر کل اوقاف و امور خریه استان اظهار کرد: این گونه نشستها باعث این می شود که ما بتوانیم ما از آخرین دستاورد های نظام یاد و به تصویر بکشیم و به دیگران بگوییم که در در این راه تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه رئیس جمهور امریکا ایجاد فتنه در کشور ما را جزء دستاورد نظام خود میداند تصریح کرد: در چهل سال گذشته مردم ما شهدای گرانقدری را به این نظام اهدا کرده اند و همچنین در انتخابات های گذشته مردم به تکلیف خودشان خوب عمل کرده اند.

وی گفت: مردم ما توانستند در موقعیت های حساس به خوبی از کشور و از ارزش های نظام دفاع کردند و با این کارشان خواستند کوچکترین گزندی به کشورشان نرسد.

این مقام مسئول خدمت به مردم را بیش از گذشته لازم دانست و ابراز کرد: برخی از مطالبات از مردم دو بال دارد یکی مطالبه به حق مردم و دیگری تشنج و ایجاد آشوب در شهرها. اگر جواب قانع کننده ای به این مردم داده نشود قطعاً مردم ما مسیر اشتباه را در پیش خواهند گرفت و طبق برنامه دشمن ما عمل می کنند.

طهماسبی خاطر نشان کرد: ما در استان گلستان در کمال آرامش مشغول به زندگی هستیم. تامین امنیت هزینه خاکستری دارد و به هیچ عنوان دیده نمی شود. در حالی که در خیلی از کشور ها این امنیت وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  گلستان با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت هر چه تمام تر پیش می رود افزود: جمهوری اسلامی ایران مانند اوایل انقلاب نیست. امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با توجه به فداکاری شهدای هسته ای نگذاشته اند دشمن در سرزمین های اسلامی جولان دهد.

این مقام مسئول عملکرد دشمنان را در مقابله با کشور ایران ناتوان دانست و ادامه داد: هیچ دشمنی نمی تواند کمر جمهوری اسلامی را خم کند. امروز اگر اکسیر وحدت در کشور ما وجود نداشته باشد دچار آسیب می شویم باید به این قسمت توجه ویژه ای داشت.

وی با اشاره به اینکه وقتی امریکا از برجام خارج شد وحدت در کشور تقویت شد بیان کرد: امروز مشکلاتی از قبیل قطعی برق و آب برخی از مردم را شاکی کرده است. بالا بودن مصرف برق و آب باعث این شده که در این حامل های انرژی محدودیت های لازم را باید داشته باشیم تا همه بتوانند از این انرژی ها استفاده کنند.

طهماسبی در پایان گفت: در قطعی برق و آب به هیچ عنوان تبعیضی قائل نمی شود و این قطعی برای همه شهروندان گلستانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ دشمنی نمی تواند کمر جمهوری اسلامی را خم کند / در قطعی برق و آب به هیچ عنوان تبعیضی قائل نمی شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..