تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل می شود / رویکرد اداره اوقاف استان اشتغال زایی خواهد بود

ساعت: 16:18 منتشر شده در مورخ: 1397/04/26 شناسه خبر: 1387385

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از اقدامات ضروری اداره اوقاف و امور خیریه استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین روح الله سلیمانی فر پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: امیدواریم در این پست جدیدی که مشغول به فعالیت هستیم همه با هم دست در دست هم بتوانیم در این زمینه اقدامات لازمی را به کار ببندیم تا بتوانیم در این کار موفق عمل کنیم.

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان گفت: از خداوند منّال هم درخواست دارم به ما کمک کند تا در این راه شرمنده مردم نباشیم . ما با همت و یاری مردم و خیرین استان انشاء الله بتوانیم در راستای فعالیت حجت الاسلام سهرابی بتوانیم به بهترین وجه از موقوفات استان بهره برداری لازم را ببریم و سعی کنیم همه پروژه های در دستور کار را به صورت اشتغال زایی گام بردارد.

سلیمانی فر در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف اداره اوقاف استان اشتغالزایی است بیان کرد: انشاءالله این سازمان در زمینه ایجاد اشتغال گامی محکم بردارد و تاثیر این کار را مردم هم خواهند دید.

وی با بیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی یکی دیگر از اقدامات ما در این سنگر است تصریح کرد: از مردم و مسئولین در این استان هم خواهشمندیم در رابطه با تبریک سمت جدید بنده به خاطر صرفه جویی، از هر گونه چاپ بنر و پارچه خودداری کنند.

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان با استقبال از انتقاد سازنده متذکر شد: هر گونه انتقاد سازنده ای که در پیشبرد اهداف اوقاف کمک می کند با جان و دل پزیرائیم و در این رابطه بهترین جایزه را به بهترین انتقاد کننده خواهیم داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل می شود / رویکرد اداره اوقاف استان اشتغال زایی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..