تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های ویژه دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران

برنامه‌های ویژه دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری شهر تهرانبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌هایی با هدف گسترش شناخت شهروندان از الگو‌های دینی برگزار می‌کند که در ادامه توضیحاتی درباره این برنامه‌ها می‌آید.

ویژه‌برنامه «با کریمان» در میدان امام حسین (ع)

ویژه‌برنامه «با کریمان» به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با اجرای برنامه‌های متنوع به مدت ۱۰ شب در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود. این برنامه‌ها از یکشنبه ۲۴ تیر ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) هر روز از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب برگزار می‌شود.

در طول ۱۰ شب اجرای ویژه‌برنامه «با کریمان»، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی‌خوانی، نورافشانی، پذیرایی از مخاطبان و... برگزار می‌شود و همچنین غرفه‌هایی برای کودکان و نوجوانان و غرفه عفاف و حجاب با عرضه کالا‌های حجاب و اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان برپا می‌شود. با توجه به همزمانی دهه کرامت با فصل تابستان، چند غرفه به بازی‌های متنوع مانند تیراندازی، فوتبال دستی و سایر ورزش‌های خانوادگی و ورزشی اختصاص داده شده است.

چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر»

این جشنواره به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و فرهنگ‌سرای خاتم از سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرده و جمع‌آوری آثار شاعران تا سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

جشنواره ادبی «نذر شعر» با هدف ترویج شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر برگزار می‌شود و شاعران می‌توانند اشعار خود در وصف اهل بیت (ع) در سه قالب شعر کلاسیک، شعر نو و شعر کودک را روی یک طرف برگه A۴ با قلم نازنین اندازه ۱۴ تایپ کنند و در قالب فایل word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره ادبی «نذر شعر» همزمان با عید غدیر خم برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

سومین جشنواره نقاشی «ضریح مهربانی»

فرهنگ‌سرای بهاران سومین جشنواره نقاشی «ضریح مهربانی» را همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) روز چهارشنبه سوم مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در این فرهنگ‌سرا برگزار می‌کند. هنرمندان و نقاشان می‌توانند با تکنیک‌های گوناگون نقاشی شامل رنگ روغن، پاستل، اکرلیک، طراحی و... در این جشنواره شرکت کنند.

ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید»

در این برنامه که همزمان با دهه کرامت به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و فرهنگ‌سرای خاتم برگزار می‌شود، خادمان حرم رضوی (ع) در روز ۳۱ تیر ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ دیدار‌هایی را با خانواده شهدای مدافع حرم و بیماران بستری در بیمارستان‌ها و اهالی منطقه خواهند داشت.

دهه کرامت در مترو

مدیریت فرهنگی هنری مترو نیز جشن دهه کرامت و طرح بخشش را با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند مولودی‌خوانی، تواشیح و سرود، مسابقه حضوری و شعرخوانی در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه یکم و دوم مرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ایستگاه متروی تئاتر شهر برگزار می‌کند.

همچنین نخستین محفل طنز «متروخند» نیز روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه با حضور طنزپردازان و شاعرانی مانند شروین سلیمانی، مصطفی مشایخی، مهدی استاد احمد، فرامرز ریحان صفت، مهدی فرج‌اللهی و صابر قدیمی و اجرای استندآپ کمدی، موسیقی و مسابقه همزمان با دهه کرامت در ایستگاه متروی میدان، ولی عصر (عج) برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های ویژه دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..