تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاکوس آماده فروش ۲ میلیونی حاج‌صفی به تیم‌های انگلیسی

باشگاه المپیاکوس رضایت خود برای فروش ملی‌پوش ایرانی به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا چمپیونشیپ انگلیس ابراز کرده است.

به گزارش شمانیوز: سایت اسپورت اف‌ام یونان امروز (سه‌شنبه) در صفحه اختصاصی باشگاه المپیاکوس خبری با عنوان «علاقمندی باشگاه‌های انگلیسی برای جذب احسان حاج‌صفی و میزان درآمد باشگاه المپیاکوس با فروش این بازیکن ایرانی» منتشر کرد.

در متن خبر این رسانه ورزشی یونان آمده است: کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی پس از پایان همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه از روز گذشته در تمرینات گروهی تیم المپیاکوس در بلژیک شرکت کردند. درباره انصاری‌فرد طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای باشگاه بشیکتاش آماده خرید او و فورتونیس با بسته پیشنهادی 16 میلیون یورویی می‌شود.

سایت اسپورت اف‌ام سپس با اشاره احسان حاج‌صفی نوشت: این ملی‌پوش ایرانی نیز پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتر و چمپیونشیپ انگلیس دارد. باشگاه المپیاکوس روی فروش احسان حاج‌صفی نظر مثبتی دارد و با دریافت 2 میلیون یورو این انتقال را انجام خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاکوس آماده فروش ۲ میلیونی حاج‌صفی به تیم‌های انگلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..