تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موقعیت اضطراری برای لژیونر پرسپولیسی

ستاره پرسپولیس ممکن است به داستان مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دچار شود.

به گزارش شمانیوز: در این روزها که همه نگاه‌ها متوجه جام جهانی است دیدارهای انتخابی لیگ قهرمانان اروپا هم برگزار می‌شود. دیناموزاگرب، تیمی که به تازگی صادق محرمی را به خدمت گرفته یکی از تیم های حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپاست.
دینامو هفته آینده در اولین بازی خود در انتخابی لیگ قهرمانان به مصاف برنده بازی فلورا تالین استونی و هاپوئل بیرشاو رژیم صهیونیستی می رود. نماینده رژیم صهیونیستی در بازی در استونی میزبان خود را چهار-یک شکست داد و به احتمال فراوان به دور دوم صعود می کند. بازی برگشت دو تیم امروز برگزار می شود.
اگر شگفتی بزرگی رخ ندهد هاپوئل حریف دینامو می شود. صادق محرمی و مسوولان فدراسیون یک هفته فرصت دارند که مسوولان دینامو را توجیه کنند که بازیکن ایرانی در این بازی حاضر نشود تا اتفاقات سال گذشته تکرار نشود.
سال گذشته مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی با اصرار باشگاه پانیونیوس یونان مقابل یک تیم اسرائیلی به میدان رفتند و به دردسر افتادند. آنها بعدا گلایه کردند که با تدبیر فدراسیون می‌شد جلوی این اتفاق را گرفت.
در این میان البته شرایط محرمی متفاوت است. او به تازگی به دینامو پیوسته است و هنوز در ترکیب اصلی وارد نشده است و بعید است باشگاه با بازی نکردن او در دو بازی مقابل هاپوئل مخالفت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موقعیت اضطراری برای لژیونر پرسپولیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..