تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هروی: با قهرمانی در جاکارتا فاصله مان را با سطح آسیا حفظ می‌کنیم

هروی: با قهرمانی در جاکارتا فاصله مان را با سطح آسیا حفظ می‌کنیمشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بیان کرد: بازی‌های آسیایی شرایط خاص خود را دارد و کشور‌ها برای کسب مدال در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و ما تلاش می‌کنیم با کار فنی بهترین نتیجه را کسب کنیم و نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری داشته باشیم و با قهرمانی در جاکارتا فاصله مان را با سطح آسیا حفظ می‌کنیم.

او ادامه داد: حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا باعث شد شناخت خوبی از حریفان مان کسب کنیم و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به دلیل استفاده از سرمربیان مصری و ایرانی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به عنوان حریفان جدی و مدعی روی تاتامی بروند.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره قهرمانی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از عملکرد بازیکنان و تیم ملی راضی هستم چرا که توانستیم عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کنیم. باز خورد خوبی از عملکرد ملی پوشان در اردن داشتیم و جوانان تیم توانستند در این مسابقات محک جدی بخورند و سربلند از این مسابقات خارج شوند.

او افزود: البته نقاط ضعفی هم در عملکرد ملی پوشان وجود داشت که تلاش کادر فنی این است که در اردو‌های تیم ملی آن‌ها را پوشش دهد. همچنین با توجه به اینکه بازیکنانی همچون پورشیب، گنج زاده، و عسگری در بازی‌های آسیایی شرکت می کنند سعی کردیم از آن‌ها در کومیته تیمی استفاده کنیم تا بتوانند حریفان خود را بخوبی ارزیابی کنند و همچنین این مسابقات به آمادگی هر چه بیشتر آن‌ها برای کسب بهترین عملکرد در بازی‌های آسیایی کمک کند.

هروی در خصوص داوری در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: حضور داوران کشورمان هم در موفقیت تیم ملی بی تاثیر نبودو حضور جواد سلیمی در این مسابقات و دیگر رقابت ها باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی بود، چرا که با حضور او بهتر می توانیم به حق و حقوق خود برسیم و همچون گذشته اسیر اشتباهات داوری نخواهیم شد. درشروع مسابقات قهرمانی آسیا در اردن که بین امیر مهدی زاده و حریف ژاپنی برگزار شد شاهد قربانی شدن مهدی زاده در تصمیمات داوران بودیم، این موضوع به قدری بدیهی بود که بعد از اتمام مسابقه، از سوی مسئولان داوری آسیا به داوران این مسابقه تذکر جدی داده شد و بعد از آن ما دیگر شاهد مشکل جدی در داوری نبودیم.

سرمربی تیم ملی درباره حضور در رقابت‌های کاراته وان و مسابقات جهانی عنوان کرد: از چند روز آینده اردو‌های آماده سازی برای بازی‌های آسیایی و شرکت در لیگ جهانی کاراته وان آلمان شروع خواهد شد تا با حضور موفق در این مرحله از لیگ جهانی یک گام به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک شویم.

هروی ادامه داد: تیم ملی کاراته برای رسیدن به موفقیت در المپیک برنامه مدون و دقیقی دارد، تمامی مسابقات پیش رو از جمله لیگ‌های جهانی و حتی مسابقات جهانی اسپانیا برای ما به منزله پله‌هایی هستند که به ما برای رسیدن به موفقیتی چشمگیر در المپیک ۲۰۲۰ کمک زیادی می کنندو

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت خوب فرجی و آشوری در فدراسیون و همچنین حضور کادر فنی قوی و بازیکنان خوب و جامعه کاراته و مربیان سازنده پازل تیم ملی کاراته ایران را تکمیل کرده است و این موصوع دلیل موفقیت تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات گذشته بوده است و امیدوارم این روند تا المپیک ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تیم ملی کاراته ایران قهرمان آسیا شد

انتهای پیام/

اظهارات هروی درباره تیم ملی کاراته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هروی: با قهرمانی در جاکارتا فاصله مان را با سطح آسیا حفظ می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..