تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع عوامل فیلم «دشمن زن» مقابل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

تجمع بازیگران و عوامل فیلم سینمایی دشمن زن مقابل شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازیگران و عوامل فیلم سینمایی دشمن زن - که هم اکنون در سینماهای مختلف در حال اکران است- در اعتراض به تحریم فیلمشان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مقابل این سازمان تجمع کردند.

حسین فرحبخش اخیراً در مصاحبه ای هم به این موضوع اعتراض کرده بود و اکران نشدن فیلمش در سینماهای شهرداری را مورد نقد قرار داد.

محمدی روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در واکنش به این تجمع اعتراضی اظهار کرد: در حین تجمع ما از حسین فرحبخش دعوت کردیم که به داخل سازمان بیاید و این امر صورت گرفت و مذاکراتی انجام شد. به نظرم جنس این صحبت‌ها و اعتراض ها خوب نیست و در شأن فرهنگ و هنر هم نیست؛ اما به هرحال موارد لازم در جلسه ما مطرح شد و بعد از یک ساعت مذاکرات به پایان رسید. البته ما در جلسات پیش از این هم قول دادیم که موضوع را پیگیری و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ کنیم ولی آقای فرحبخش عنوان کرد که زمان در حال از دست رفتن است.

گفتنی است؛ دشمن زن فیلمی به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع عوامل فیلم «دشمن زن» مقابل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..