تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست مشترک معاون صدا با مدیران پخش شبکه‌های رادیویی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، با هدف بررسی مشکلات، توانمندی‌ها و افزایش ارتقای عملکرد پخش، با مدیران پخش شبکه‌های رادیویی نشست مشترکی را برگزار کرد.

در این نشست مدیران پخش شبکه‌های رادیویی با بیان مشکلات و دغدغه‌های خود، از زوایای مختلف مهمترین موارد مرتبط با پخش رادیو را مطرح کردند.

گفتنی است؛ دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی نیز بعد از استماع نکات مطرح شده از سوی مدیران پخش به اهمیت ویژه این حوزه اشاره کرد و در رابطه با موارد مطرح شده با حاضرین به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست مشترک معاون صدا با مدیران پخش شبکه‌های رادیویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..