تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قسمت سریال «گلشیفته» فردا می‌آید

آخرین قسمت سریال «گلشیفته» فردا می‌آیدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ قسمت شانزدهم سریال شبکه نمایش خانگی «گلشیفته» ساخته بهروز شعیبی به عنوان آخرین قسمت این سریال، فردا چهارشنبه ۲۷ تیر در فروشگاه‌های سراسر کشور توزیع می‌شود.

تصویربرداری مجموعه کمدی اجتماعی «گلشیفته» از روز ٢٨ آذر سال گذشته با حضور مهدی هاشمی در یزد آغاز شد و جمعه ۴ خرداد ۹۷ پس از ۵ ماه تصویربرداری به پایان رسید.

قطعه «گلی» از آرش و مسیح تیتراژ ابتدایی و قطعه‌ای با عنوان «دیوانه شهر» از حمید هیراد تیتراژ پایانی این مجموعه است.

مجموعه «گلشیفته» در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسایل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار داده است.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد، نسیم ادبی و هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قسمت سریال «گلشیفته» فردا می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..