تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینما‌های کشور مردادماه «شعله‌ور» می‌شوند

سینما‌های کشور مردادماه «شعله‌ور» می‌شوندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «شعله‌ور» آخرین ساخته حمید نعمت‌الله به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با تصویب شورای صنفی نمایش، بعد از پایان یافتن زمان اکران فیلم «هزارپا» اکران خود را در سینما‌های تهران و شهرستان آغاز خواهد کرد.

«شعله‌ور» به سرگروهی کوروش از ۲۴ مرداد اکران خواهد شد و موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز پخش این فیلم را برعهده دارد.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت‌الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینما‌های کشور مردادماه «شعله‌ور» می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..