تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟

برترین‌ها -الهام مظفری: فکر کنید دیروز شما را از تیم اخراج کردند و حالا صدها بار در روز می‌پرید بدون اینکه بدانید قرار است مشهورترین بسکتبالیست تاریخ شوید. یا فکر کنید دو ماه روی ویلچر در بیمارستان و با بیماران فلج مغزی زندگی می‌کنید تا بتوانید نقشتان را خوب بازی کنید. اما مردم فقط این روی سکه را می‌بینند: قرارداد‌های چند میلیون دلاری، سفر‌های دور دنیا و میلیون‌ها طرفدار. آیا تا به حال خواسته اید جای یک بازیگر یا ورزشکار معروف باشید. در این مطلب نگاهی به روی دیگر سکه داریم و می‌بینیم زندگی واقعی کسانی که آرزو‌ ما هستند چگونه است و برای موفق شدن چه می‌کنند.

دانیل دی لویس شش ماه در جنگل زندگی کرد تا برنده اسکار شود

این بازیگر برنده اسکار همیشه شخصیت‌هایی را که قرار است بازی کند، کاملا بررسی می‌کند. مثلا شش ماه را در طبیعت گذراند تا بتواند در فیلم «آخرین موهیکان» بازی کند. او یاد گرفت چطور قایق بسازد و برای حیوانات تله بگذارد تا نقشش را بهتر درک کند. دانیل برای نقشش در «دار و دسته‌های نیویورکی» به عنوان یک قصاب کار کرد و ذات الریه گرفت، چون نقشی که بازی می‌کرد لباس گرم نمی‌پوشید او هم نمی‌پوشید.

او قبل از فیلم «پای چپ من» ۸ هفته در بیمارستان با بیماران فلج مغزی زندگی کرد. او همه ساعات کاری خود را روی ویلچر بود و کارکنان بیمارستان به او غذا می‌دادند. حتی دو دنده او شکست. قبل از فیلمبرداری «بوکسر» تصمیم گرفت ۱۸ ماه صرف آمادگی برای این نقش کند. تا جایی که آنقدر ماهر شد که می‌توانست به عنوان یک حرفه‌ای رقابت کند. او بین فیلمبرداری کار‌های عجیب می‌کرد، مثلا به عنوان کفاش کار می‌کرد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟

اد هریس روی تخت جکسون پولاک خوابید، یک کارگاه نقاشی ساخت و ۱۰ سال برای این نقش آماده شد

این بازیگر زندگینامه جکسون پولاک را خواند و ۱۰ سال صرف کرد تا برای بازی نقش او آماده شود. اد همه کتاب‌ها و فیلم‌های مستند درباره پولاک را بررسی کرد، از گالری‌ها بازدید و نقاشی‌های او را تحلیل کرد، سیگار مورد علاقه پولاک را می‌کشید، خانه او را دید، در رختخوابش خوابید، یک کارگاه ساخت و نقاشی یاد گرفت، و سعی کرد نقاشی‌های پولاک را دوباره بکشد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟
تیلور فینی به شدت آسیب دید، یک سال بعد خوب شد و کارش را ادامه داد

تیلور یک دوچرخه سوار حرفه‌ای و قهرمان جهان است. آسیب، شکستگی‌ و رگ به رگ شدن بخشی از زندگی هر ورزشکار هستند. تیلور با هرگونه دوپینگ مخالف است و حتی از دارو‌های ضد درد استفاده نمی‌کند، چون درد را بخش ضروری ورزش می‌داند. در سال ۲۰۱۴ پای چپش در مسابقه شکست، اما یک سال بعد خوب شد و دوباره ورزش حرفه‌ای را آغاز کرد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟
خواکین فونیکس همیشه یک شمشیر همراه داشت، یاد گرفت گیتار بزند و تقریبا دیوانه نقشش شد

این بازیگر برای هر نقش کاملا آماده می‌شود. خواکین به جزئیات توجه می‌کند، او برای بازی در «گلادیاتور» مبارزه با شمشیر را یاد گرفت و شمشیر را همه جا همراه خودش می‌برد تا به وزن آن عادت کند. او برای فیلم «سر به راه باش» یاد گرفت آواز بخواند و گیتار بزند و این تجربه تاثیر زیادی روی او گذاشت به طوری که بازیگری را رها کرد و خواننده شد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟


مایکل جردن چند بار از تیم‌های بسکتبال اخراج شد، چون نمی‌توانست خوب بپرد


مایکل جردن برای توسعه توانایی جسمی خود مدت زیادی تلاش کرد. او از تیم مدرسه اخراج شد چون در حد استاندارد نمی‌پرید. بنابراین هر روز صد‌ها بار می‌پرید تا مهارتش را ارتقا دهد. مربی سابق او می‌گوید پشتکار و تلاش زیاد مایکل او را به یک سوپراستار تبدیل کرد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟
بتانی همیلتون یکی از بهترین موج سواران دنیاست، اما دست ندارد

بتانی یک موج سوار حرفه‌ای از هاوایی است. او از کودکی دوست داشت یک ورزشکار حرفه‌ای شود، اما در ۱۳ سالگی کوسه به او حمله کرد و دست چپش را از دست داد. این حادثه وحشتناک مانع بتانی نشد. او ۲۶ روز بعد دوباره موج سواری را آغاز کرد. بتانی امروز جزء ۵۰ موج سوار برتر دنیا و الهام بخش همه مردم جهان است.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟


جورج هینکپی مجبور شد حرفه خود را بعد از بهبود شکستگی و عفونت از اول آغاز کند


جورج تنها دوچرخه سوار آمریکایی است که در ۵ بازی المپیک شرکت کرده و برنده تور دو فرانس است. اما مجبور شد بر آسیب‌های جدی مثل عفونت تنفسی، استخوان های مچ و گردن شکسته و واریس غلبه کند. افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟
لیندا همیلتون سخت تمرین کرد تا بدنش برای نقش سارا کانر آماده شود. ۲۸ سال بعد در همان نقش بازی کرد.

لیندا ۱۳ هفته قبل از فیلمبرداری ۵۰ کیلوگرم بود و شروع به تمرین هوازی، وزنه برداری، تیراندازی، جودو و رژیم غذایی بدون چربی کرد. حتی مربیش از او خواست با وزنه در اقیانوس شنا کند. همه این تمرینات شدید تنها دو ماه بعد از زایمان او بود. لیندای امروز بسیار متناسب و آماده شرکت در فیلم جدیدی درباره ترمیناتور است.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟


جان اوبی میکل ۹۰ دقیقه بازی کرد در حالی که پدرش توسط آدم ربایان شکنجه می‌شد


پدر کاپیتان نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۸ ربوده شد. جان اوبی میکل در حال آماده شدن برای مسابقه با آرژانتین بود که با او تماس گرفتند و گفتند یا باید پول زیادی به آنها بدهد یا پدرش را می‌کشند. اوبی این موضوع را فقط به دوست نزدیکش گفت. هم تیمی‌ها و مربی او چیزی نمی‌دانستند. مایکل ۹۰ دقیقه بازی کرد و گفت نمی‌تواند ۱۹۰ میلیون نیجریه‌ای را ناامید کند. بعد از یک هفته پلیس پدرش را نجات داد و او اکنون در اثر جراحات وارده در بیمارستان است. نیجریه بازی را ۱-۲ به آرژانتین باخت.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟


آرنولد شوارتزنگر در آب کثیف شنا کرد، در جنگل اسهال گرفت و شش ماه رقص تانگو یاد گرفت


آرنولد یک بازیگر فدکار است. او ۶ ماه صرف یادگیری تانگو کرد و مهارت‌های باله خود را در سال ۱۹۴۶ تقویت کرد. او در فیلم «غارتگر» با چالش بزرگی مواجه شد و به دلیل اسهال و نوشیدن آب آلوده 10 کیلوگرم از وزن خود را از دست داد. فیلمبرداری 3 صبح شروع شد و آرنولد باید در آب سرد و کثیف که پر از زالو بود شنا می‌کرد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟

بسکتبالیست‌هایی مثل دارل آرمسترانگ به دلیل پا‌های بزرگشان از پادرد رنج می‌برند


پای بسیاری از بسکتبالیست‌ها تغییر شکل می‌دهد، قوس‌ها صاف می‌شوند، انگشتان کج یا خم می‌شوند و همیشه درد دارند. متاسفانه بسکتبالیست‌ها پادرد وحشتناکی دارند.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟ مونتل ویلیامز با بیماری مبارزه می‌کند که او را می‌کشد

در سال ۱۹۹۹ این مجری تلویزیون مبتلا به اسکلروز چندگانه تشخیص داده شد که به آسیب رشته‌های عصبی نسبت داده می‌شود. مونتل در سال ۲۰۰۹ گفت که مجبور است هر روز بر درد غلبه کند. استرس یکی از عواملی است که بر رشد این بیماری تاثیر می‌گذارد. اما چه کسی می‌تواند زندگی در حرفه نمایش بدون استرس دائمی را تصور کند؟ امروزه مونتل رژیم غذایی سختی دارد، ورزش می‌کند و به ایجاد داروهای بیماران مبتلا به ام اس کمک می‌کند.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟


لیدی گاگا از فیبرومیالژیا رنج می‌برد


زندگی این خواننده پر از اتفاقات خوب است، اما گاهی مجبور است کنسرت را متوقف کند و نمایش را به دلیل فیبرومیالژیا لغو کند، یک بیماری مزمن که با درد گسترده، خستگی، بی خوابی و مشکلات تمرکزی شناخته می شود. لیدی گاگا می گوید سونا و اشعه ماورابنفش به او کمک می کند سریع تر به کار بازگردد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟ ایلیا کوتپوف مجبور شد ۱۰۰ دقیقه در جام جهانی ۲۰۱۸ با پای آسیب دیده بازی کند

این پای ایلیا در بازی مقابل کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ است. او حتی در وقت اضافه هم در بازی ماند. ایلیا در مسابقه با مصر هم مقدار زیادی مسکن مصرف کرد.

افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد مشهور چطور به اینجا رسیدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..