تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۳۰ وام مسکن به روستاییان نظر آباد پرداخت شد

فرماندار نظرآباد از پرداخت ۱۳۰ وام مسکن به روستاییان این شهرستان به‌منظور مقاوم‌سازی، بازسازی و نوسازی خبر داد.

به گزارش شمانیوز:محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به لزوم پرداخت تسهیلات وام مسکن روستایی به روستاییان شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: حداقل ۱۳۰ وام مسکن به‌منظور مقاوم‌سازی، بازسازی و نوسازی خانه‌های روستایی به روستائیان این شهرستان پرداخت می‌شود.
وی در ادامه از ارائه تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی روستایی با سود کم درصد و اعطای وام ۵ میلیون تومانی بلاعوض به روستاییان کم‌بضاعت در نظرآباد خبر داد و افزود: لازم است که آمار دقیقی از وضعیت خانه‌های روستایی در نظرآباد داشته باشیم به همین منظور به ارگان‌های مربوطه دستورات لازم برای کارشناسی وضعیت خانه‌های روستایی این شهرستان داده‌شده است.
فلاح نژاد پیشرفت و توسعه شهرستان نظرآباد را درگرو تلاش و تعامل بخشداران، دهیاران و بنیاد مسکن اعلام کرد و گفت: بنیاد مسکن می‌تواند بااطلاع رسانی به مردم در خصوص تسهیلات مسکن روستایی مؤثر باشد.
فرماندار نظرآباد با تأکید بر لزوم اصلاح فرآیند‌های اداری، خاطرنشان کرد: نباید ارباب‌رجوع در پیچ‌وخم‌های اداری خسته شود و در این راستا از ادارات و ارگان‌های مختلف می‌خواهیم در این حوزه نحو احسن اقدام کنند.

منبع:سازمان بنیا مسکن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۳۰ وام مسکن به روستاییان نظر آباد پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..