تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت نفت بیمارستان فراشبند را تجهیز کند

معاون فرماندار شهرستان فراشبند استان فارس به ماده 80 قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در زمینه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت اشاره کرد و گفت: این تشکیلات به تعهدات خود برای شهرستان فراشبند عمل کند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، روح الله مزارعی در بازدید امین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مرکزی ایران و هیات همراه از پالایشگاه گاز آغار و دالان اظهارداشت: فاز دوم این پالایشگاه از سال 90 شروع شد و می بایست 24 ماهه تمام می شد که با توجه به سرعت بسیار پایین پیشرفت این پروژه از مدیر عامل نفت مرکزی کشور می خواهیم با نگاه ویژه به اشتغال این شهرستان،این پروژه احیا شود.
وی افزود: محور حسین آباد به امامزاده شهید که جاده شریانی شهرستان فراشبند نیز هست و بیشترین خدمت را به پالایشگاه گاز و وزارت نفت می رساند، باید تعریض و بهسازی شود و ایمنی آن افزایش یابد. 
او بیان کرد:شهرستان فراشبند از مناطق گرمسیر استان فارس است که به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر هم در بخش کشاورزی و هم در بخش صنعتی و اقتصادی دستخوش تغییراتی شده است و هم اکنون شدیدا با مشکل آب دست و پنجه نرم می کند. 
وی ادامه داد:از طریق ایجاد سد در این منطقه می توان گوشه ای از مشکلات آب پالایشگاه و روستاهای اطراف را حل کرد که فرماندار و اداره منابع طبیعی شهرستان آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستند.
وی تأکید کرد: بیمارستانی در ورودی شهر فراشبند قرار دارد که آماده خدمت رسانی به عموم مردم است و هم در دسترس کارکنان پالایشگاه است و زیرساخت های آن به شکل کاملی فراهم شده که برای تجهیز و توسعه آن نیازمند نگاه ویژه مسئولان وزارت نفت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت نفت بیمارستان فراشبند را تجهیز کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..