تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره موسیقی در سروستان برگزار می شود

نخستین جشنواره موسیقی در چهار بخش موسیقی ایرانی، کلاسیک، پاپ و کوبه ای در شهرستان سروستان با حضور بیش از ۵۰ نوازنده برگزار می شود.

به گزارش شمانیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در خصوص برگزاری فستیوال موسیقی اظهارداشت: اولین فستیوال موسیقی در ۴ بخش موسیقی ایرانی، کلاسیک، پاپ و کوبه ای در شهرستان سروستان با شرکت بیش از ۵۰ نوازنده با حمایت بخش خصوصی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی شهرستان سروستان در شرایطی برگزار می شود که می توان گفت آموزش هنر موسیقی به شکل جدی، صحیح و اصولی، مدت زمان زیادی نیست که جزء فرهنگ این شهرستان قرار گرفته، اما شور و شوق هنرمندان و نوازندگان برای فعالیت  های موسیقیایی این شهر، هر غریبه ای را به این تصور وا می دارد که گویی برای آموزش این هنر ناب و گرانبها چیزی بیش از نیم قرن ارزش گذاری و فرهنگسازی شکل گرفته است.
محمد حسن ضیایی آزاد گفت: این فستیوال هنری با پیگیری تعداد زیادی از هنرمندان و هنردوستانی برگزار خواهد شد که همگی بر این باور هستند که آموزشگاه موسیقی آوای هنر این شهرستان می تواند برای علاقه مندان موسیقی شهرستان سروستان، سکوی پرتابی به سمت مراکز آکادمیک و دانشگاهی این رشته در سراسر کشور باشد.
وی تصریح کرد: این فستیوال در دو مرحله برگزار خواهد شد، مرحله اول ارسال لوح تصویری علاقه مندان شرکت در جشنواره با شرائطی که در فراخوان ذکر شده است و مرحله دوم برگزاری مراسم فستیوال در نیمه دوم مرداد ماه می باشد.
او ادامه داد: این فستیوال با حضور ۵ داور از مدرسین و اساتید فعال استان قضاوت خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره موسیقی در سروستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..